Doodhongeren Davey maakt België misselijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:34

Ik hooop, en echt oprecht met heel mijn hart, dat die mensen in de gevangenis dezelfde onmenselijke behandeling gaan krijgen.

Ik ben ook moeder maar als je hierbij toekijkt en niets doet ben je geen moeder maar een loeder. Lager kan je als moeder niet zinken, dat arme kind is letterlijk door een hel gegaan.

En de andere kinderen uit het gezin mogen wat mij betreft ook de cel in. Sodemieter op zeg!! Je broertje zo toe laten takelen en niks zeggen???? Dan ben je geen haar beter.

Ik wordt hier echt letterlijk misselijk van.. arm arm ventje... |( |( |( |(

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:40

Ik stond erbij en ik keek ernaar!!!!!

Wat ben je voor een moeder als je zoiets laatgebeuren met je kind. Dat je zowieso zoiets laat gebeuren.
Als ik ooit eens alleen kom te staan, en er zou een nieuwe relatie komen, zal ik het nooit en te nimmer toelaten de nieuwe man gaat beslissen over mijn kinderen. Dat zullen ze ook niet pikken want ze zijn al 16 en 19 en gelukkig mondig genoeg.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:53

Dat is echt slecht nieuws. |(

Ik snap niet dat de moeder niks deed en alles toeliet, want wie zwijgt, stemt juist toe! Een goede moeder pakt gelijk de spullen en gaat per direct naar haar familie en aangifte doen bij de politie.

Verder vind ik wel raar dat zijn broer en zussen ook niks zeiden. >;) Ik neem aan dat ze niet blind en doof zijn of het zou wel erg toevallig zijn. Ieder normaal mens die zoiets ziet gebeuren en ook van die persoon houdt, doet juist wel iets!

Het is echt en echt triest. Doodgemarteld, het lijkt nog net niet op saw film.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:37

Verschrikkelijk ziek. :\
Dat die moeder niks deed.. lekkere waardeloze moeder heb je dan!
De politie bellen had toch op zijn minst wel gekunt.

Als mijn moeder zo'n vriend had en die deed zoiets met mij, denk ik dat ze allang flink met de pan op z'n hoofd had getimmert. :(

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:53

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:26

lejo schreef:
Ik hoorde vanmrgen een reclame van de telegraaf op de radio waar dit bericht in genoemd werd,
toen dacht ik al, moet je hier nu lezers mee trekken??!
Toen ik het hier voorbij zag komen dacht ik, toch maar even lezen.
Het lijkt wel of de schrijver het geschreven heeft alsof het een spannend verhaal is!
Maargoed dat terzijde; het blijft echt vreselijk dit, ik had de rillingen over mijn rug lopen terwijl ik het las.
Dat er zulke mensen op de wereld rondlopen, misselijkmakend!
En dan te bedenken dat er nog meer kinderen zo moeten lijden, dit schudt je weer wakker en maakt dat je je ogen en oren altijd goed open houdt!

Dat is typisch de telegraaf :).
Maargoed, dit is gewoon walgelijk en ik vind dat 30 jaar gevangenisstraf totaal niet in de buurt komt van wat die man en moeder eigenlijk verdienen.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:51

meteen neerschieten die gek -:(-

echt dit kan ik gewoon niet geloven , hoe kan je iemand ooit zoiets aandoen?
en hoe kan het dat bij zulke martelpraktijken niemand ingrijpt?
ik wordt hier gewoon misselijk van :r

timilon

Re: Doodhongeren Davey maakt België misselijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:56

poeh ey,hier heb ik eigenlijk geen woorden voor...
en 30 jaar voor die beul?ophanging is nog te min voor hem.
en de moeder?wat is dat voor een laf figuur,ze deed nix uit angst voor klappen?het is je eigen vlees en bloed,als moeder zijnde zou je moeten willen sterven voor je kind.
ik moet gelijk denken aan de reclames van "bijna",dit is zo'n zelfde verhaal: bijna hadden de buren ingegrepen,en bijna...bijna had Davey nog geleefd.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:02

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:06

Ik hoop dat stiefpaps ongelovelijk gemarteld gaat worden door zijn medegevangen en mams de bak ik vliegt voor haar laffe zogenaamde weerloosheid, die twee verdienen een zeer nare en zwaar geestelijke staf te ondergaan.

In dit soort gevallen ben ik voor de doodstraf, voorafgegaan aan een heel nare celperiode.

Overigens ook een gepaste straf voor de buren die er kennelijk lucht van hebben gekregen hoe ze met die jongen omgingen. Willens en wetens geen hulp bieden aan een weerloos en geestelijk onvermogend slachtoffer, dikke, hele dikke vette boete verdienen die buren en buurtgenoten!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-01-09 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:07

Wat een gruwel verhaal...
Hoeveel kinderen zouden er nog meer zo behandeld worden.
Het lijkt steeds vaker voor te komen ...

Onvoorstelbaar..
Zelfs dieren gaan beter met elkaar om.

Ik hoop dat hij in de gevangenis geen leven heeft,en dat zijn medegevangenisgenoten weten wat hij gedaan heeft,en hem daarom het leven zuur maken.
Ik hoop in dat geval ook dat hij nog lang zal leven...
Bah hoe kun je als moeder zijnde dan ook gewoon toekijken?

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:17

gewoon weg ziekelijk.
zulke mensen verdienen gewoon precies het zelfde wat ze die jongen hebben aangedaan.

arme jongen....

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:38

Hoe haal je het in vredesnaam in je hoofd om zoiets te kunnen doen.. :n
Verschrikkelijk..

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:42

Die vent is echt ziek... :\
echt ziek.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:43

Hoe kan er zo iets zieks bij iemand opkomen?
triest!

Fenrir

Re: Doodhongeren Davey maakt België misselijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:45

Wat bizar, hoe kan dit gebeuren? Hoe kom je op het idee om zoiets te doen? Ik kan hier met mijn hoofd echt niet bij, te bizar voor woorden ook, een moeder die niks doet..... ziek.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:46

Ik ben er gewoon echt misselijk van, gadver zeg!

Die arme jongen heeft gewoon een letterlijke hel doorgemaakt, daar is 30 jaar cel nog te kort voor!
Ik hoop waarlijk dat de familieleden zelf net zo behandeld gaan worden, en zelfs dat is nog te weinig.

Ik heb er gewoon geen woorden voor, maar ben helemaal akelig van binnen. :n

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:48

vreselijk

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:49

Oh, zo zielig man... zit hier gewoon een beetje te janken.

Wel vind ik bovenstaande reacties dat ook de broers en zussen schuldig zijn, niet kunnen.

Deze kinderen zijn opgegroeid in een systeem van terreur en sadisme, en zelfs als ze niet rechtsstreeks slachtoffer zijn, dan zijn ze toch getraumatiseerd door wat ze meegemaakt hebben...

Zulke kinderen lopen zelfs kans later zelf in relaties te komen waarin ze óf slachtoffer, óf dader worden.

Alle volwassenen die dit lieten gebeuren, die meewerkten of de andere kant opkeken, die zijn schuldig.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:58

[quote="aerdenhout1"]Wat is dat toch met die belgen??[ quote]

HEt is en blijft een gruweldaad maar dit vind ik toche en beetje veragemening :7 Niet elke Belg wil een kind afslachten of in een kast opsluiten ...

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:59

Geen woorden voor, te verschrikkelijk.. Wie haalt het in z'n hoofd om dit bij je EIGEN zoon te doen.. Serieus, deze mensen mogen van mij precies het zelfde laten meemaken.

...

-:(-

@Bonte; idd, dit kan overal gebeuren, we weten niet wat er allemaal in de rest van de wereld gebeurt. Wrs gebeurt het daar ook wel. Het blijft en is vreselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:05

Jeeetje, dit is echt te gruwelijk voor woorden... Arm jochie... Zou die echt nog hebben gevochten voor zijn leven? Kan me voorstellen dat je op zo'n moment liever hoopt dat het snel over is...
Laten ze die vent minstens net zo behandelen in de cel.. :(

En wat ik me afvraag, deden die andere kinderen niks? Die konden hem toch ook helpen? :?

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:14

Dit is zo verschrikkelijk!!
Wat een gekken leven er toch op deze wereld.
Ik kan hier zo verschrikkelijk verdrietig van worden.
Die arme jongen, zo verschrikkelijk!!
Dit is niet in woorden uit te drukken!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 19:04

Ik ben het helemaal eens met Randelinpony. Je hebt precies verwoord wat ik wilde zeggen aangaande de andere kinderen :)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:13

gatver :r ~
hoe kun je zoiets doen, walgelijk....
nu maar hopen dat de medegevangen ze het leven goed zuur maken.
mevrouw was weerloos, maar kon wel scrabbelen terwijl hij dood ging met haar man, gezellig gezinsspelletje........