Ongeluk bij Uri Geller

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: Ongeluk bij Uri Geller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:48

Hoe kan je dan bellen en smsén op en voor je favoriet?? :+
Of zijn alleen de uitslagen live?

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:52

Ik denk dat het een publiciteitsstunt is om de geloofwaardigheid van het programma hoog te houden (of omhoog te halen natuurlijk ;) ).
Vinden jullie het ook niet raar dat degene die de zwaarden erdoorheen steekt niks door heeft? Als je door iemand heen prikt voel je een bepaalde weerstand, bij een lege doos niet.

Bullshit dus.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:40

je spreekt jezelf een beetje tegen eerst zeg je ik denk dat het een stunt is, en daarna ben je er zeker van dat het bullshit is?

tjah uri is toch al zo nepper dan nep kijk het niets eens zelfs :D of t filmpje echt of nep is kan niemand over oordelen behalve zijzelf.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:45

xDramaQueen schreef:
je spreekt jezelf een beetje tegen eerst zeg je ik denk dat het een stunt is, en daarna ben je er zeker van dat het bullshit is?

tjah uri is toch al zo nepper dan nep kijk het niets eens zelfs :D of t filmpje echt of nep is kan niemand over oordelen behalve zijzelf.

Met publiciteitsstunt bedoel ik dat er niks is gebeurd maar dat ze doen alsof ;)

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:14

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 18:26

Het is ook helemaal niet paranormaal. Ik vind het echt een stel idioten die een stel stunts uithalen. Daar is niets paranormaals aan. Kijk; als er nou iemand binnenkomt die 5 lepels op een rij kan ombuigen en dat soort trucjes doet; dát vind ik pas knap. Al dat bloed, zwaarden, doorboren en hakken zijn gewoon googeltrucs. Echt, ik kijk het niet hoor. :n Hartstikke nep.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:18

Marchador schreef:

weet je hoe ze dat bij korenslag doen? eerst nemen ze op dat koor 1 wint, daarna dat koor 2 wint, dan dat koor 3 wint, en savonds kan je smsen en bellen, en stoppen ze het goede bandje erin...

misschien wel net zo, maar dan met deelnemers.. ;)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:12

Net op HVN, er was weer een ongeluk gebeurd!
Iemand ging over heten kolen lopen, heeft toen zijn voeten verbrand :+

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 02:37

hmmm.... ik denk dat hij nog even moet oefenen met dat telepatie gedoe van hem :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 02:43

Het is toch bewezen dat je gewoon op hete kolen kan lopen, als je maar op een 'bepaalde' manier loopt? :7

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 03:09

of als je genoeg eelt onder de voetje hebt

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:13

marrlinde schreef:
Marchador schreef:

weet je hoe ze dat bij korenslag doen? eerst nemen ze op dat koor 1 wint, daarna dat koor 2 wint, dan dat koor 3 wint, en savonds kan je smsen en bellen, en stoppen ze het goede bandje erin...

misschien wel net zo, maar dan met deelnemers.. ;)

Ahhh op die manier! Ja handig! :))

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:30

nee joh, is gewoon de nieuwe reclame van even apeldoorn bellen :+

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:44

pharagirlke schreef:

Nope, laatst bij mythbusters gezien. Als je op de juiste manier loopt hebben je voeten minder dan een halve seconde contact met de hete kolen en dat is niet lang genoeg om te verbranden. Je moet snel wandelen zegmaar, als je gaat rennen drukt je gewicht je voeten in de kolen en dan verbrand je wel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 02:39

LauraMc schreef:
pharagirlke schreef:

Nope, laatst bij mythbusters gezien. Als je op de juiste manier loopt hebben je voeten minder dan een halve seconde contact met de hete kolen en dat is niet lang genoeg om te verbranden. Je moet snel wandelen zegmaar, als je gaat rennen drukt je gewicht je voeten in de kolen en dan verbrand je wel.

Meen daar eens een documentaire van gezien te hebben... Was ook maar aan het geinen hoor. ;)

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:37

ik heb dus die uri geller nog nooit gezien, ja alleen die aflevering met die benzine enzo 2 weken geleden maar die vond ik zo gaar dat ik nooit meer gekeken heb.. alleen hoorde ik veel gedoe over die lepels buigen en die van de tv vallen enzo, dus ik keek even op youtube en ik zag dat er veel lepels vanaf vielen enzo.. enig idee hoe dit is gedaan en of iemand nog de orginele filmpjes ergens op internet kan vinden? (ik krijg alleen maar filmpjes te zien van mensen die hun eigen tv hebben gefilmd :?)

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:43

marrlinde schreef:
ik geloof er niks van dat het live is... een vriend van mij die had een excursie van school, de opnames van Uri Geller van aankomende zaterdag bijwonen. en 1 x raden wanneer die opnames zijn? vandaag...

tja, hoe leggen ze dat uit? :+

Da's altijd zo bij SBS. Bij so you think you can dance liepen de ondertitels nog voor het commentaar van de engelse man aan ;)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:45

daarom laten ze het bij Uri Geller waarschijnlijk ook een stukje ná zn commentaar lopen ;)

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:21

spelen met vuur he.
dus eigen schuld dikke bult. heb er geen medelijden mee. dat is het risico van het vak zal ik maar zeggen

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:22

Hahah ze zaten op een verschillende frequentie xD

Ach, ik vind het zowiso een achterlijk programma.
Geldklopperij als je het mij vraagt.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:23

marrlinde schreef:
daarom laten ze het bij Uri Geller waarschijnlijk ook een stukje ná zn commentaar lopen ;)

me tde bijbehorende spe lfoutenn atuurlijk ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:25

Opes, verkeerd verbonden... :+

Dat filmpje vind ik er raar uitzien, haast alsof het in scene gezet is....

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:30

Deze act was gewoon een illusie. Zij zat onderin de doos. En als je de act daarna op tv ziet zie je dat ze een schram heeft op dr rechterarm. Ook zie je dat Winfried alleen maar van halverwege de doos naar boven steekt en niet naar beneden. Waarom niet? Nou daar zit zn zus. Mentalisme? Welnee een goochelact.
Was vorige keer ook al met die boogschutter (zwijgzame Belg, eerste show)

Dat met die benzine vond ik al helemaal belachelijk. Ik weet niet meer hoe die BN-er heet, maar die goot al benzine over hem heen voordat hij zei stop. Ja tuurlijk ruik en proef je de benzine. Ik vond dat een hele slechte act.

Om over de operatie met wonderdokter Victor nog maar te zwijgen. Dat was zo fout en zo nep.

Dat teken in de nek, ik ben nieuwsgierig of de vampier haar tijdens het voorbereiden (hetzij op het podium of anders achter de schermen) haar in dr nek heeft vastgepakt. Dan zou het niet moeilijk zijn om dan snel een tekentje te tekenen. (denk aan vingervlugheid van pickpockets)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:34

ik vind het echt 10x niks dat uri geller gebeuren... :P