Of zijn alleen de uitslagen live?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:je spreekt jezelf een beetje tegen eerst zeg je ik denk dat het een stunt is, en daarna ben je er zeker van dat het bullshit is?
tjah uri is toch al zo nepper dan nep kijk het niets eens zelfsof t filmpje echt of nep is kan niemand over oordelen behalve zijzelf.
Marchador schreef:Hoe kan je dan bellen en smsén op en voor je favoriet??
marrlinde schreef:Marchador schreef:Hoe kan je dan bellen en smsén op en voor je favoriet??
weet je hoe ze dat bij korenslag doen? eerst nemen ze op dat koor 1 wint, daarna dat koor 2 wint, dan dat koor 3 wint, en savonds kan je smsen en bellen, en stoppen ze het goede bandje erin...
misschien wel net zo, maar dan met deelnemers..
pharagirlke schreef:of als je genoeg eelt onder de voetje hebt
LauraMc schreef:pharagirlke schreef:of als je genoeg eelt onder de voetje hebt
Nope, laatst bij mythbusters gezien. Als je op de juiste manier loopt hebben je voeten minder dan een halve seconde contact met de hete kolen en dat is niet lang genoeg om te verbranden. Je moet snel wandelen zegmaar, als je gaat rennen drukt je gewicht je voeten in de kolen en dan verbrand je wel.
marrlinde schreef:ik geloof er niks van dat het live is... een vriend van mij die had een excursie van school, de opnames van Uri Geller van aankomende zaterdag bijwonen. en 1 x raden wanneer die opnames zijn? vandaag...
tja, hoe leggen ze dat uit?