Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:@Nikki: mag ik vragen waarom jij zo fel voor vuurwerk bent? Behalve het traditiestuk dan...
Nikki__ schreef:Ik ben niet fel voor vuurwerk hoor, durf zelfs pas sinds 2 jaar naar buiten.
Maar vind het gewoon idioot dat we zeuren om 2/3 dagen per jaar.
Dingen die je gaat verbieden, komen in overvloed en illigaal terug. Daar zitten we op te wachten...
Nikki__ schreef:Waarom is mijn mening, dat ik het idioot vind om een mooi gebaar af te schaffen, niet genoeg BraveSpots?
Ik weet hoe het is hoor, dieren die er panisch voor zijn. In totaal 5 zelfs. Maar die paar dagen per jaar hebben hun even pech.
BraveSpots schreef:Nikki__ schreef:Waarom is mijn mening, dat ik het idioot vind om een mooi gebaar af te schaffen, niet genoeg BraveSpots?
Ik weet hoe het is hoor, dieren die er panisch voor zijn. In totaal 5 zelfs. Maar die paar dagen per jaar hebben hun even pech.
Ik dacht dat het hele punt van discusiëren was dat je met elkaar praat over je mening en eventueel bijsteld. Ik wou gewoon graag weten hoe jij dat ziet, was niet persoonlijk bedoelt hoor.