Patrick van der Eem mishandelt vriendin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ella_

Re: Patrick van der Eem mishandelt vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:40

Ik zie het zo: De ene crimineel heeft de andere crimineel verlinkt. Dat betekent niet dat het verhaal niet klopt. Patrick heeft flink verdient aan het verhaal van joran, en valt nu zelf door de mand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:34

Hoe zo door de mand? We kennen zijn vriendin nog niet Haha! geeft geen permissie om te slaan, maar om nou ineens crimineel te zijn als je je vriendin slaat, geloof mij er zijn vrouwen die zou je idd wurgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:02

Ook waar Russell.....

Er zitten krengen bij, hoor Ach gut

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:06

russel schreef:
Hoe zo door de mand? We kennen zijn vriendin nog niet Haha! geeft geen permissie om te slaan, maar om nou ineens crimineel te zijn als je je vriendin slaat, geloof mij er zijn vrouwen die zou je idd wurgen.

Nou als hij zijn vriendin slaat met een koevoet is hij imo gewoon heel erg verkeerd bezig.
Natuurlijk kan ik er helemaal naast zitten... Maar toch zegt 'iets' mij dat dit niet een man is die zich door zijn vriendin laat mishandelen Haha!
Ik heb overigens ook eens een interview gelezen met haar waarin ze vertelde dat ze het aantrekkelijk vond dat hij zo dominant was (maar wel heel lief zei ze toen)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:12

Volgens mij was het al duidelijk dat ie niet helemaal koosjer was toen de uitzending van Joran op tv kwam.. Ik meen dat er toen ook wat discussies waren waarin naar voren kwam dat die Patrick niet een van de besten was, maar daardoor juist wel de goeie dingen kon vragen.. Hij was ook Jorans 'persoon' waar hij drugs van kon krijgen, niet??

Nee ik vond het sowieso een apart ventje en dit verbaast me niet veel om eerlijk te zijn Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:14

Ja er staat ergens koevoet, maar dan nog weet ik niet of het waar is, hoe en waar en hoe hard, misschien heeft hij haar een klap gegeven met zijn hand en had hij een koevoet in zijn handen... In verhalen die verteld worden en hoe aangiftes gedaan worden in echtelijke twisten kan je heel veel duimen tegen komen.

Om een leuk voorbeeld te noemen, komt een vrouw aangifte tegen haar vriend doen, ze durft niet meer naar huis, kom je daar, doet hij open met een slaap hoofd, begrijpt niet dat ze naar de politie gaat, ze hebben ruzie in bed gekregen en dat hebben ze de laatste tijd vaker verteld hij, laat hij een flink gat in kop zin, mevrouw pakte haar naaldhak en ramde hem op zijn kop en is toen boos de deur uit gegaan. Haha! Een flinke bebloede wond op zijn kop....Je gaat dan best opgefokt naar zo een adres omdat je denkt van alles aan te treffen, ja wel een grote paasei en een hysterisch schreeuwende vrouw die je eerder had aangetroffen, dus je verwacht een agressieve bullebak. Zij blijkt altijd met alles wat ze in haar handen krijgt te slaan...

Dus tja dan denk ik, ik ken die vriendin niet..Misschien hakte zij wel met een stuk hout op hem in. Zij kent hem beter dan wij, zij kent zijn verleden en ik weet niet uit wat voor milieu die dame komt, hoe zij ruzies beslecht en of zij iemand is die nogal snel te keer gaat en met wat voor agressie. Denk jij dat vrouwen niet slaan??

Nogmaals geen permissie tot slaan en agressie, maar als je veel van dit soort gevallen van 2 kanten kan bekijken, dan krijg je andere ideeën. Beroepsmatig heb ik nl tal van dit soort dingen mee mogen maken, helaas... geloof mij echtelijke ruzies zijn vaker wel dan niet gewoon een 2stijd die eindeloos is. De hulpelozen in dit soort situaties even terzijde en die zijn vaak cultuurgebonden, dat is voor mij andere zaak.

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:28

Tja... Ze zal heus wel 'iets' gedaan hebben waarom hij haar geslagen heeft. Hoe en wat er gebeurd is, zullen we natuurlijk nooit weten. En of het verhaal wat de media vertelt klopt is ook altijd nog maar de vraag. Ik zeg alleen wat ik denk, en wat mijn gevoel er bij zegt. Ik zeg niet dat het klopt Knipoog
Misschien een leuke toevoeging aan dit topic: http://www.telegraaf.nl/vrouw/1946552/__Heidi_van_der_Eem_vertelt...__.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:35

Leuk interessant verhaal, soort zoekt soort. Zal er af en toe flink gepassioneerd aan toe gaan, dus ook de ruzies...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:09

zij is ook geen compleet frisse meid hoor zo te lezen Tong uitsteken

wel een grappig verhaal.