Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska schreef:Volgens mij zijn er in Japan, Amerika en Turkije hele Nederlandse wijken. Dus waar doen we moeilijk over.
Lia_ schreef:Anoeska schreef:Volgens mij zijn er in Japan, Amerika en Turkije hele Nederlandse wijken. Dus waar doen we moeilijk over.
Idd, ik heb een jaar in Japan in het Holland Village gewoond en gewerkt![]()
Gewoon lekker tussen de Hollanders waarmee ik uiteraard gewoon Nederlands sprak terwijl ik op geïmporteerde Friezen paarden reed op de bok van oer-Hollandse wagens![]()
en weet je wat...Japanners betaalde er ook nog voor om het te zien
Ninx schreef:Die Nederlanders deden echter niet aan scooterroof, vormden geen gangs, ontspoorden niet op grote schaal al vanaf het twaalfde levensjaar.... wat de oorzaak van de ellende is durf ik niet te zeggen; 'het opgroeien in probleemwijken en daardoor al als kind iedere dag het slechte voorbeeld krijgen?', 'verwarring tussen de twee culturen?', 'doordat je altijd verdacht wordt van bepaald gedrag, ga je je er op een gegeven moment ook schuldig aan maken? (zoals met vreemdgaan bijv.)'.....
Lia_ schreef:Ninx schreef:Die Nederlanders deden echter niet aan scooterroof, vormden geen gangs, ontspoorden niet op grote schaal al vanaf het twaalfde levensjaar.... wat de oorzaak van de ellende is durf ik niet te zeggen; 'het opgroeien in probleemwijken en daardoor al als kind iedere dag het slechte voorbeeld krijgen?', 'verwarring tussen de twee culturen?', 'doordat je altijd verdacht wordt van bepaald gedrag, ga je je er op een gegeven moment ook schuldig aan maken? (zoals met vreemdgaan bijv.)'.....
en wat heeft dat met architectuur te maken
Nathalie schreef:Nergens staat dat er alleen Marokkanen zullen wonen!?
Ik denk dat er genoeg Nederlanders zijn die in zo'n huis zullen willen wonen.
Lia_ schreef:Waar lees jij dat er alleen Marokkanen zullen gaan wonen
Als je de wet zou kennen zou je weten dat het in NL verboden om wijken naar etnische afkomst te bevolken.
Een wijk bouwen en er alleen maar Marokkanen laten wonen kan dus stom weg niet....
Dit plan gaat simpelweg wel over architectuur en nergens anders over.
Lia_ schreef:eh...bedoel niet offensief???![]()
Ik lees namelijk niets defensiefs in mijn post....
Uppojono schreef:Ja, eigenlijk moet je je ook niet weg laten terroriseren. De politie moet die reljochies gewoon keihard aanpakken.
Ontopic: Ik vind het echt té belachelijk. En ja, omdat het om marokkanen gaat. Laat ze eerst maar een zich aan onze Nederlandse regels/wetten houden en dan zien we wel weer verder..
sarabande schreef:Mijn hemel het gaat over architectuur en vervolgens moeten de grenzen al dicht.
Wat een bange mensen zijn er toch