Anthea schreef:
Sorry hoor maar ik vind deze reactie wel ongepast hoor.
Tuurlijk zijn er ergere gevallen maar ook deze is niet te onderschatten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:
roosbananas schreef:BertBaley schreef:Tuurlijk niet, eerst gaat laten lijden Josca
Dan mag hij dood
Vreselijk! Geen woorden voor.
Nee lekker dood laten gaan.
Als hij voor moet komen, wordt hij 9 van de 10 ontoerekeningsvatbaar verklaard. Binnen 2 jaar loopt zo'n gek weer vrij.![]()
Wie wordt z'n volgende slachtoffer? Z'n toekomstige vrouw?
bah
xDramaQueen schreef:Nathalie schreef:Ik vind de reacties eigenlijk een beetje overdreven...
Ja wat er gebeurt is, is gruwelijk en ja ook ik krijg er kotsneigingen van.
Maar wat ik niet snap is dat iemand met zo'n erge psychische problemen zo vrij rondloopt ondanks dat hij al eerder gezegd heeft de ogen van zijn moeder uit te steken.
Verder wat ik hier eerder ook al las, iemand met psychische problemen zo diep als deze jongen... als hij beter is weet hij waarschijnlijk niet eens meer wat hij gedaan heeft. Ik heb mensen van dichtbij meegemaakt die zo in de war waren dat ze echt rare dingen deden. En een tijd later zijn ze een stuk beter en weten ze echt helemaal niet meer wat ze gedaan hebben.
Het is echt heel erg dat dit gebeurt is maar je moet niet vergeten dat je zo iemand niet kan vergelijken met een gezond mens..... Doodstraf ofzo lijkt mij dus echt overdreven. Maargoed daar hebben ze rechters voor.
dat is geen excuus om mensen te gaan eten![]()
ik vind het verhaal beetje slecht getypt, oa het woord "mama" dat er in voorkomt en nog wel wat meer dingen, is er nog een andere bron?
roosbananas schreef:Ja dat zeg ik toch
Het gaat er gewoon om dat die -zoals eerder- weer uit de instelling zal vrijkomen. Dat is gewoon een gevaar op straat!