Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
take_one schreef:Beetje dom ook eigenlijk.. je vraagt er zelf om.
Caira schreef:take_one schreef:Beetje dom ook eigenlijk.. je vraagt er zelf om.
Ik kan me hier zo verschrikkelijk kwaad over maken. Hoe kun je in godesnaam zeggen dat ze er om gevraagd heeft om onder die trein te komen, om zo om het leven te komen. Ze maakte een fout, hoe vaak maken we zelf niet een fout, met kleine en soms ook grote gevolgen. Maar om te zeggen dat ze erom vroeg? Dat vind ik verdomde harteloos. Als je hier zo'n grote b*k hebt om zoiets te zeggen, zeg je dat dan ook even tegen de nabestaanden? Ja vreselijk dat uw vrouw overleden is, maar ze vroeg er zelf om.
Bah, misselijk word ik van dit soort opmerkingen.
Nickytje schreef:Verschrikkelijk voor de nabestaanden... Maar inderdaad, wat dom van die vrouw!
Ik stond laatst ook voor gesloten slagbomen door een defect. Ik ben er doorgereden omdat ik sowieso over het spoor moest en de slagbomen waren overal dicht. Mijn voorgangers reden erover, maar toen ik aan de beurt was heb ik echt 20x gekeken of er ZEKER geen trein aan kwam :s En dan was het nog met half knikkende knieën.
Zilfstar schreef:Ik werd 7 jaar geleden verblind door de zon en het natte wegdek en zag daardoor te laat dat de bomen dicht waren.