'Joran van der Sloot heeft Natalee Holloway verkocht'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joto

Re: 'Joran van der Sloot heeft Natalee Holloway verkocht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:34

Ja tuurlijk is hij ook dom.. Ik doelde meer in de zin van hij weet precies wat hij wil zeggen om zijn eigen achterste te redden.. Om de zoveel maand een ander verhaal naar buiten brengen en iedereen is het spoor bijster..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:35

Cayenne schreef:
Ik zou Joran nou niet bepaald slim willen noemen.
Je in het drugscircuit begeven, je zoveel moeilijkheden op de hals halen en dan ook nogeens een keer tal van leugens vertellen.

Nee sorry, maar als ik iemand dom vind

Ik denk heel eerlijk gezegd dat hij verdomde slim is...
Hij zet de godganse wereld keer op keer op het verkeerde been. Vandaar al die leugens.
Die moeilijkheden deren hem volgens mij totaal niet, ik denk eerder nog dat die hem een kick geven.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:36

die heeft echt een aantal draden los ben ik bang....maar ja,op grond daarvan kun je iemand niet opsluiten jammergenoeg..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 10:37

Ik denk eerder dat hij gewoon enorm veel geluk heeft gehad dat ze nog niet gevonden is; Zij het levend, zij het overleden.

Tot die tijd kan hij zijn verhaal nog verdraaien, maar wanneer ze gevonden wordt is het misschien een stuk moeilijker.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:38

Ik hoorde dat dit verhaal wat hij heeft opgehangen niet recent is, dat dit een intervieuw van alweer een jaar geleden is...

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:39

Er komen steeds meer dingen te voor schijn zo langzamerhand..

Maar of het waar is?

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:42

Jammer dat ze niemand kunnen veroordelen voor het ophangen van onzin verhalen . Echt zielig als je op deze manier aandacht moet krijgen. Hij verzint ze waar je bij staat en er is iedere keer weer iemand die erin trapt en met al deze media ophef heeft hij precies de aandacht die hij zoekt. Kappen met die hap en het jong nooit meer in beeld brengen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:44

Die jongen lacht zich de ballen uit zijn broek.. Iedereen geeft hem geld, hij stopt het in zijn zakken, hangt een leugen op en vertrekt weer om een uur nadat hij is geweest even te bellen dat hij weer heeft gelogen..

Ook dom van de journalisten om te denken dat hij juist hun de waarheid zou vertellen..

Yeah, right Huilen van het lachen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:46

volgens mij is die jongen gewoon constant onder invloed ofzo!

maar wat ik het ergste nog vind is dat de familie van natalee nog steeds in onzekerheid leven/ geen afscheid heeft kunnen nemen ...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:49

Cayenne schreef:
Ik denk eerder dat hij gewoon enorm veel geluk heeft gehad dat ze nog niet gevonden is; Zij het levend, zij het overleden.

Tot die tijd kan hij zijn verhaal nog verdraaien, maar wanneer ze gevonden wordt is het misschien een stuk moeilijker.

Tallie_Ho schreef:
Die jongen lacht zich de ballen uit zijn broek.. Iedereen geeft hem geld, hij stopt het in zijn zakken, hangt een leugen op en vertrekt weer om een uur nadat hij is geweest even te bellen dat hij weer heeft gelogen..

Ook dom van de journalisten om te denken dat hij juist hun de waarheid zou vertellen..

Yeah, right Huilen van het lachen

Precies, dat denk ik nou ook....
Heb nog iedere dag stiekeme hoop dat natalee gevonden wordt, maar verwacht het niet meer... maar zou misschien wel een doorbraak kunnen betekenen....

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:52

Ik snap niet dat journalisten hem nog willen interviewen. Dan kun je net zo goed Kermit de Kikker laten komen om een sprookje voor te lezen...
Voor de rest vind ik het onzettend erg voor de naaste familie van Natalee. Het is allemaal niet niks wat zij doorstaan. En Joran... tsja, wat moet je nog van hem zeggen...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:53

Als ze zo'n tijd geleden per ongeluk in de zee is gegooid en het verhaal wat hij die Patrick vertelde is waar, dan is ze al lang "opgeruimd" door de natuur..

Dan hebben vissen haar al lang opgeruimd. Het enige wat nog zou kunnen aanspoelen zijn botten, maar zelfs daarvan vraag ik me af of deze niet vergaan in zout water..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:53

OOk in het filmpje klopt er vanalles niet, want volgens mij zegt hij in het filmpje eerst tegen die vrouw dat hij het nummer niet heeft van die man waat hij nathalee aan verkocht heeft en later verteld hij dat hij hem op heeft gebeld, of heb ik dat verkeerd gehoord.
Maar je ziet aan hoe hij dit brengt dat hij gewoon liegt.
Maar ik snap niet dat hij niet vast zit want wat hij toch naar eigen zeggen met haar gedaan zou hebben, is toch ook vrouwenhandel en dit keer geeft hij het echt toe.
Sluit die kerel toch op, ik snap het niet dat iemand hier zo mee weg komt.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:33

Wat een misselijk ventje zeg. Die lacht zich gewoon kapot dat heel de wereld in hem geinteresseerd is en dat ie iedereen gewoon lekker aan h, en het lijntje kan kouden. Ondertussen houd hij voor zich wat hij weet, en geeft daarmee iedereen valse hoop...

Die moeten ze echt eens een keertje geestelijk na laten kijken, denk dat ie daar boven een paar losse draden heeft, die constant kortsluiting maken

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:50

Sjonge jonge, wat een gestoorde idioot is het ook! Koe
Ik geloof geen bal van dit verhaal, hij loopt maar wat leugens rond te strooien om iedereen nog verder in de war te brengen imo.

Vreselijk wat dit met de ouders van Natalee moet doen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:52

Joran lacht zich kapot, moet je kijken hoe alleen al een forum als dit erop reageert! (ik bedoel dit niet verkeerd, ik doe net zo hard mee, maar gaf het als voorbeeld).
Moet je nagaan hoe de rest van de wereld reageert...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:53

moet ik dit nou geloven het zoveelste leugen en is nu nog ongeloofwaardig dan eerst

hup tong eraf ballen eraf en in de isoleercel

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:53

Die jongen spoort inderdaad niet. Maar goed, al zou dit niet waar zijn, dan kan hij hier veroordeeld voor worden: mensenhandel. Huilen

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:55

Zou me niet eens verbazen met deze creap, wie weet leeft ze nog wel!

Wel bijzonder dat hij zijn vader er nu bij haalt zou hij boos op hem zijn?
Want na mijn idee hebben we dit allemaal te danken aan zijn 2 liefhebbende ouders, zijn vader weet de weg daar en dat eiland is zo corrupt als de pest, voor geld is alles te koop daar en zeker je vrijheid waar je dan als dikke vette blanke hollander zo aan gewend bent.
Die ouders moeten zicht helemaal kapot schamen en van mij mogen ze dat hele gezin wel op een bootje zetten, bah vieze mensen.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:55

Publiciteitsstunt Lachen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:58

ja dat denk ik ook..

Zijn jullie nog niet joran moe?
pff ik wordt zo ziek van die gozer ...door al zn leugens vind ik het niet eens meer boeiend om na te kijken ...je weet toch niet wat waar is en wat niet..

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:01

Stukje bij beetje gaat ie wel bekennen. Ik bedoel in 1e instantie had z'n pa er niks mee te maken. Nu heeft z'n pa justitie omgekocht.

Het is diep trietst dat de media hier hun brood inzien. Wat denk je wat zo'n gast ontvangt voor zo'n intervieuw..

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:10

Als er geen kijkers zouden zijn voor zulke programma's zouden ze hem ook niet betalen..................
Wie is er dan triest, niet de media geloof ik.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:15

Joto schreef:
Ja tuurlijk is hij ook dom.. Ik doelde meer in de zin van hij weet precies wat hij wil zeggen om zijn eigen achterste te redden.. Om de zoveel maand een ander verhaal naar buiten brengen en iedereen is het spoor bijster..

Hoorde vanmorgen overigens op de radio dat dit al vóór dat hele tweede Peter R. de Vries verhaal is opgenomen, maar dat ze hebben besloten om het niet uit te zenden. Nu heeft Joran toestemming gegeven om het wel te doen..
Ik denk dus eerlijk gezegd niet dat hij dom is. Verwarring scheppen en mensen op het verkeerde been zetten is best een goede tactiek volgens mij, zeker nu de media hem zo dicht op de hals zit.
Ik vind trouwens ook dat die loser veel te veel aandacht krijgt!! Maar dat terzijde Clown

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:51

Ik heb even een stukje van het filmpje gekeken en ik vind het zoo bizar dat die jongen zo emotieloos is. Hij praat erover alsof er niks aan de hand is. Verward