Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal die link zoeken
kekavo schreef:En misschien zijn ze er wel gewoon niet aan toegekomen. Ze zijn tenslotte zomaar ineens van het ene op het andere moment verdwenen, zonder enig spoor achter te laten. (te oordelen naar wat archeologen zeggen)
. Er is alleen een hele tijd geen kennis van geweest waardoor het lijkt alsof ze opeens ophielden te bestaan, maar dat heeft meer te maken met het gebrek aan documentatie.
.
. Nee, dat is een grapje, maar wat wel waar is, is dat onze periode van temperatuurmeting (200 jaar) te kort is om conlusies aan te verbinden. De natuur is groter dan dat wij beseffen en wij zijn als mensheid nauwelijks in staat om daar invloed op uit te oefenen. Dat lukt in ieder geval niet met loodvrije benzine, spaarlampen en cfk-vrije koelkasten.
. Maar wat je in je tweede zin zegt, kan ik alleen maar beamen
. Tussen twee ijstijden warmt de aarde op
.
.

Ann_moi schreef:En hij zei toen, nou.. zodra de zon feller gaat schijnen zal ik maar een pilletje innemen... Toen was het van wat voor pilletje? Nou ik zou voor een zelfmoord pilletje gaan.. Ik zat echt te kijken van wat?! Straks pleegt de halve bevolking zelfmoord..

Ruudjw schreef:Tja, als hij gelijk heeft, dan kan hij toch niets met het geld
Duzz......