Marokkaanse jeugd besteelt uitdelers van voedselbank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robyn

Re: Marokkaanse jeugd besteelt uitdelers van voedselbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:37

Doortje58 schreef:
Robyn schreef:
Als er geen aangifte wordt gedaan zal er nooit iets aan gedaan worden. Hoe meer mensen aangifte doen hoe groter het probleem hoe meer personeel er beschikbaar wordt voor dat soort zaken.

Denk je echt?????????? Bloos

Hahahhahahahaha

Ga lekker verder dromen................. Koe

Dat jij nou zo kortzichtig bent kan ik helaas niks aan doen.

De regering werkt alleen met aangiftecijfers. Als ze zien dat in een bepaalde wijk de aangiftes voor een bepaald soort misdrijf flink zijn gestegen gaan ze daar extra aandacht aan besteden. Zo werkt het nou eenmaal in Nederland. Als je iets aan de bevoegdheden van de politie wil doen zou je dat bij de stembus moeten doen, want de dames en heren CDA en PVDA zorgen ervoor dat agenten met 3 man een nachtdienst moeten draaien of dat zodra ze geweld gebruiken dat ze zelf een aanklacht aan hun broek krijgen.. Kan je vertellen dat de handen van menig politieagent jeuken om die gasten aan te pakken.

Ja en politieagenten zijn allemaal luie Fl*kkers en watjes. Frusty

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:39

dat zei ik eerder ook al,als er dan een agent bij is die ze wel durft aan te pakken,heeft die ook gelijk een aanklacht aan zn broekie hangen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:51

Echt ziek!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:17

Onassa schreef:
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat ik me niet eens meer verbaas over het feit dat dit door Marokkanen gedaan wordt!!!
Woest word ik hierom! Boos!

Ik verbaas me er nu juist over dat mensen altijd zo stellig weten dat het om Marokkanen gaat. Ik kan dat niet zien of horen, hoor.

Maar goed, wie het ook deed, triest volk..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:41

nou ik kan dat over het algemeen echt wel zien/horen/merken.

maar je bent zowieso wel erg diep gezonken als je dit soort dingen flikt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:39

geerke schreef:
yep....er zijn wijken in amsterdam waar de politie niet durft te komen....het probleem is ,dat als je 1 marokkaan aanpakt ,hij zijn familie inschakelt....en die is grooooot,vervolgens word de betreffende agent bedreigt.....en cohen drinkt gezellie koffie met ze....dat lost alles op...

Kan je uit eigen ervaring vertellen dat er ook wijken in Assen zijn waar de politie niet komt..... als je daar een zo'n klootzakje aanpakt, heb je ook de ganse familie op de stoep staan........ agenten worden bedreigd, iedereen die z'n mond open doet wordt bedreigd.......

En nee, dat zijn geen Marokkanen, dat is Nederlandse jeugd........ die marokkanen zijn NIET een graadje erger, dat is bullshit.....

Mijn hond is bedreigd met de dood, fijn he? En mijn kat zouden ze ook vermoorden......

En 't is echt fijn hoor, als je eieren en stront tegen de ramen hebt zitten Boos! heerlijk Boos!

Dat je op straat wordt nageroepen : prutsmuts, super hoor, echt Boos!

Dat je 's avonds gvd je eigen huis niet meer uitkunt, omdat ze vuurwerkbommen achter je huis gooien.......

En wat doet de politie? NIETS!!!!

Mijn hond heeft een verdomd goede reden om doodsbang te zijn voor vuurwerk, dat kan ik je wel vertellen..... Boos!

Oh, en waarom? Ik praat geen Drents Gestoord

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:42

dat is ook heel erg,yamcha...........ze hebben je gewoon zomaar 'gepakt'?

maar de wijk waar ik woonde,daar waren de marokkanen wel een graadje erger,dus dat is geen bullshit.
waar mijn nichtje nu nog woont is het nog erger als waar ik woonde.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:47

Mijn man zat in het onderwijs en die ouders zeiden dat hij veel harder moest optreden tegen hun kinderen.Ze zeiden op het moment dat ze de deur uit gaan zijn wij niet meer verantwoordelijk voor hun.Hij werd een keer belaagd en volgend die vader had hij gewoon terug moeten slaan.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:49

ja terugslaan en dan doen ze aangifte tegen jou..........ik snap het wel maar het blijft lastig.
het is de wet die het aanpakken lastig maakt.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:49

Of het nou buitenlanders zijn of nederlanders die de boel verzieken, gewoon aanpakken die gasten.

Zoalng de nederlandse staat het innen van bekeuringen belangrijker vindt dan de veiligheid van de belastingbetalende burger zal er niets veranderen.

Inderdaad zoals ik hierboven al las, ga stemmen, dat is de enigste manier om daadwerkelijk iets te veranderen.
Iedereen kan wel blijven klagen dat er toch niets veranderd maar de meeste van ons weten niet eens hoe een stembus eruit ziet.
Dus volgende verkiezingen allemaal stemmen!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:52

Jammer dat de nederlandse regering er geen hol aan doet..
volgens mij zijn ze echt als de dood voor de groep, nederlandse marokanen Verdrietig

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:57

dat laatste wat je schrijft klopt volgens mij echt.....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:02

Achja, over een poosje steekt er weer eentje een leraar of een onschuldige voorbijganger neer..

Ik snap deze meneer heel goed! Marokanen zijn hele onberekenbare lui. Kunnen ineens van aardig naar levensgevaarlijk omslaan en het merendeel heeft totaal geen respect voor de medemens.

Geld ook voor een groot gedeelte antilianen en turken overigens..

Ik ga in ieder geval niet in het donker over straat in de 010-ghaza, de 020-ghaza of welke grote stadsghaza dan ook.. Moge dat duidelijk zijn..

Ik heb een poosje terug een programma gekeken waarin nieuwe politie agenten werden getrained. Er stond een agent die het al in 7 kleuren in zijn broek had hangen van een oefencase..

Dikke knuppel in de nek en daarna praten! Zoals ze het in frankrijk, spanje en italie doen, daar denken mensen er wel om dat ze niks uitvreten, dat doet erg pijn nml!!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:40

Snoevie schreef:
dat laatste wat je schrijft klopt volgens mij echt.....

weet ik.. eng idee he

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:52

ja zeker........we zullen wel zien hoe het verder gaat lopen,al voorspel ik weinig goeds.
ik ben maar blij dat ik nu in Hoorn woon,daar is het probleem nog een stuk minder

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:54

Het wordt steeds triester.
Wij hadden op ons werk ook een keer een aantal kratten brood neergezet voro de voedselbank, is gewoon een deel van meegenomen.. Ik vind het niet kunnen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:52

Wordt echt tijd dat die lui eens flink aangepakt worden. Ik ben dan zelf wel cmv'er, maar ik vind dat dit soort mensen geen "buurthuisje om zich te vermaken" verdienen.

Ik hoor wel marokkaanse ouders die zich er zorgen om maken, alleen lijken ze echt geen grip op hun kinderen te hebben. Ze hebben of geen flauw idee wat hun kinderen doen, of ze bemoeien zich er maar niet meer mee (vooral marokaanse jongetjes worden zo'n beetje als prinsjes behandeld...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:16

marleen_usar schreef:
Mijn man zat in het onderwijs en die ouders zeiden dat hij veel harder moest optreden tegen hun kinderen.Ze zeiden op het moment dat ze de deur uit gaan zijn wij niet meer verantwoordelijk voor hun.Hij werd een keer belaagd en volgend die vader had hij gewoon terug moeten slaan.

Da's dus bij die nederlandse jongeren ook.

Maakt geen bal uit, welke nationaliteit ze hebben, klootzakken zijn klootzakken Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:21

LimaMambo schreef:
alex66 schreef:
waar het heen gaat????

naar de verdommenis daar gaat het heen zolang er niet wordt erkend dat dit soort jongeren een graatje erger zijn dan de gemiddelde jongeren Boos!

i totally agree Knipoog

zolang ze ze niet aan durven pakken word het alleen maar erger Boos!

precies!!
en maar ontkennen... Nee hoor "nederlandse' jongeren zijn net zo erg.
Kijk dan eens naar de statistieken....
en naar de praktijk...
bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:25

dwaallicht schreef:
Wordt echt tijd dat die lui eens flink aangepakt worden. Ik ben dan zelf wel cmv'er, maar ik vind dat dit soort mensen geen "buurthuisje om zich te vermaken" verdienen.

Ik hoor wel marokkaanse ouders die zich er zorgen om maken, alleen lijken ze echt geen grip op hun kinderen te hebben. Ze hebben of geen flauw idee wat hun kinderen doen, of ze bemoeien zich er maar niet meer mee (vooral marokaanse jongetjes worden zo'n beetje als prinsjes behandeld...)

Die hebben wij wel gekregen zo'n buurthuisje..
Met een jongerenwerker de situatie besproken, bij de gemeente geweest om een eigen plekje te krijgen voor eens in de week waar mensen geen last hebben van het geluid.
(ja het is irritant als er mensen in de buurt 'hangen', je hoeft maar 1x hardop te lachen en er komt al politie voor geluidsoverlast..

maar zie je die jongeren al naar de gemeente e.d gaan..
die willen helemaal geen buurthuis, ze willen zien dat ze overal schijt aan hebben en dan vooral tonen dat ze geen respect hebben voor Nederlanders. Kijk hoe ze met meiden van hun eigen volk omgaan, en dan met ons Nederlandse meisjes. Heel anders, wij zijn ho*ren en je mag ons dat ook duidelijk maken!

Tuurlijk zijn er ook marokkanen die zich normaal gedragen, maar er zijn TEVEEL rotte appels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:33

oh mijn god! stelen van de allerarmste mensen in nederland! dat kan je gewoon weg niet maken! ik weet ( ook uit eigen ervaring) dat sommige mensen zonder die voedselpakketen echt helemaal niets hebben! de armoede in nederland is al zo groot en de voedselbank krijgt die spullen ook nog eens! en even over politie en marokanen, het is hier wel zo dat als er een opstootje is tussen nederlandse jeugd dat de politie wel komt en bij marokanen niet! en de politie hier is al helemaal slecht. Ik weet niet of iemand nog iets weet van de ambulance rellen in vlaardingen dat de politie zo hard heeft opgetreden? ik was erbij en het was van de gekke dat een oude mevrouw met die knuppels van de politie in elkaar werd geslagen en de marokanen die waren begonnen hebben helemaal niets gekregen! gelukkig is er op televisie ook veel over gesproken en geeft de gemeente eindelijk toe dat ze fout zaten maar het kan gewoon niet dat de politie die je hoort te beschermen bang is

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:39

jemig wat verschrikkelijk zeg, idd waar gaat het in dit land naar toe!! Arme mensen die nu geen pakket hebben met deze kou....

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:56

Als Nederlanders de boel verzieken vind ik ook erg, die mag je van mij ook aanpakken!

Maar buitenlanders, die moeten zich helemaal koest houden! Die mogen blij zijn dat ze hier mogen wonen, werken en meeprofiteren van de economie hier en alles dat dat met zich meebrengt (studiefinanciering, uitkeringen enz.)
Dus als Nederlanders het doen vind ik het ook erg, maar die buitenlanders.. die hoeven dat helemaal niet te doen want dan wordt ik nog een tikje pissiger Nagelbijten / Gniffelen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:48

geerke schreef:
Cowgirl schreef:
Oppakken en op het eerste de beste vliegtuig terug naar eigen land.

ohhh,wat ben jij hard....gewoon een goed gesprek met die arme jongens...en een buurthuis natuurlijk!
(grapje!!ben het met je eens hoor!)

Nou idd die hebben vast een moeilijke jeugd gehad en zijn heel sielugh...

Yeah right, enkeltje Marokko met die lui, vind het echt verschrikkelijk hoe het land naar de donder wordt geholpen door
dat tuig. Hier wonen, prima. Misdraag je je? Meteen terug, je hebt je gewoon aan te passen...

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:55

Martine_R schreef:
Als Nederlanders de boel verzieken vind ik ook erg, die mag je van mij ook aanpakken!

Maar buitenlanders, die moeten zich helemaal koest houden! Die mogen blij zijn dat ze hier mogen wonen, werken en meeprofiteren van de economie hier en alles dat dat met zich meebrengt (studiefinanciering, uitkeringen enz.)
Dus als Nederlanders het doen vind ik het ook erg, maar die buitenlanders.. die hoeven dat helemaal niet te doen want dan wordt ik nog een tikje pissiger Nagelbijten / Gniffelen

Nou ja, die moeten zich helemaal koest houden? Maakt het uit of ze van van Buitenlandse afkomst of 'blank' zijn? Ze horen zich allemaal aan de regels te houden, ongeacht de afkomst Rolleyes
Let maar op wat je typt... Het komt niet al te sympathiek over. Je hebt ook allochtonen die werken en leveren zoals ieder werkende een bijdrage aan het economie (wat tegenwoordig niet meer zo geweldig is).

En de Marokkaanse 'tuig', waar er nu over gesproken wordt, mogen ze inderdaad hard aanpakken, waar zijn ze zo bang voor? Het lijkt net of zij alles kunnen maken zonder ervoor gestraft te worden. Ik heb echt het idee dat men te bang is vanwege uitbraak van rellen of iets dergelijks (zou waarschijnlijk ook gebeuren). Nou ken ik ook een aantal goed opgeleide, nette Marokkanen. Maar daar heb je verschil in, die nette, goed opgeleide zijn vaak Arabieren. Veelal zijn de Marokkanen die rottigheid uithalen, Berbers. Deze groep komt in Nederland ook in groten getale voor.