Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:ja,verschrikkelijk dat soort mannen...........ik schrok ook van dat bericht
Netje schreef:Ok, dus dat wij vervuilen is allemaal prima, maar 'daarginds' moeten ze dat maar niet hebben, want anders wordt het wel errug lastig voor ons. Wat een egoïsme !
Snoevie schreef:ik vind ook dat er wel hulp moet blijven gaan naar 3de wereld landen hoor!
Snoevie schreef:ja dat weet ik zelf ook niet zo goed!
want helemaal 'niets' doen is ook niet juist,maar wat er wel goed is weet ik niet.
LimaMambo schreef:heerlijk hoe half bokt meteen op de kast zit door mij opmerkingen
wat ik met mijn opmerkingen bedoel is dat we het hier ook allemaal niet op orde hebben..
mensen moeten zicht scheel betalen aan van alles en nog wat.. er word steeds meer van ons ingepikt..
in NL zijn er ook mensen die geen nagel hebben om aan hun reet te krabben..
nee eerst de arme mensen in arme landen helpen..de arme mensen hier komen op een 2e plaats..
hoe belachelijk is het om belasting te betalen over giften aan goede doelen?? terwijl er over al het geld hier al 3 dubbel belasting is betaald!
die opmerking van mijn eigen risico.. IK kan dat (nog) betalen.. maar mensen die zowat geen geld hebben en elk dubbeltje moeten omdraaien NIET!