Ik verheug me erop om dat te leren op school, want ik vind dat zo een vreemde gang van zaken, dat het verhaal van die man niet eens is onderzocht. Ben benieuwd naar de gedachte erachter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Ja natuurlijk had hij dat kunnen doen, maar iemand die een weerloos hondje overgiet met alcohol en dan oppert het aan te steken die zou ik ook van de wereld willen slaan.
Heel begrijpelijk wat deze meneer heeft gedaan!
kissielover schreef:Ohh echt weer nederland!! Ik hoop dat die 3 gasten toch nog een flinke straf krijgen. Echt te gek voor woorden dit!!
lies schreef:Dat is wel een heel slecht voorbeeld! Iemand doodrijden omdat hij je tas heeft gestolen is buiten proportie, lijkt me duidelijk.
Maar in Nederland heerst nu eenmaal het gevoel dat het rechtssysteem niet 'eerlijk' is. Soms is het dat ook niet, maar om nu maar te denken dat het doodnormaal is om voor eigen rechter te spelen en dan maar wat klappen te gaan uitdelen of zelfs iemand dood te rijden is dan weer het andere uiterste.
Ik wil niet voor advocaat van de duivel spelen, maar vind altijd dat er zo makkelijk gedacht wordt. Hup, levenslang de cel in voor het treiteren van een hondje.. Zo werkt het niet en dat is toch ook niet zo gek hoor..
Snoevie schreef:ik vraag me af wat men dan van deze meneer verwacht had........ze vinden dus dat hij zijn hondje had moeten laten mishandelen en er zelf bij toekijken
Snoevie schreef:tja ik vind eigenlijk aan een kant niet dat die meneer te hard gereageerd heeft,want het nederlandse rechtssysteem is al zo slap als een vaatdoek.
dat hij erop aangesproken word is misschien dan terecht,maar dat hij straf krijgt en die dierenmishandelaars niet,is te krom voor woorden