Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Half 9 zei Peter R. net op de radio...
dingetje schreef:Pfffff.... wat een villa.
Ik weet niet hoe het in Thailand is maar het lijkt me toch niet dat je dit kunt kopen van geld dat je met criminele activiteiten heb verkregen. Ik denk dat papa ook wel zijn steentje bijgedragen heeft...
Tallie_Ho schreef:Ik denk dat de vogel vanzelf weer vliegt.. Hij zal weg zijn uit Thailand voor ze hem kunnen pakken..
Tallie_Ho schreef:Ik denk dat de vogel vanzelf weer vliegt.. Hij zal weg zijn uit Thailand voor ze hem kunnen pakken..
Ilzas schreef:Tallie_Ho schreef:Ik denk dat de vogel vanzelf weer vliegt.. Hij zal weg zijn uit Thailand voor ze hem kunnen pakken..
En dat dan dankzij Peter R. de Vries...
lies schreef:Ach, met een push up BH en een paar madonna songs kom je een heel eind in een Thaise cel (Bridget Jones, The edge of reason)
Berdien schreef:Ik denk wel dat hij dit eerst bij de Thaise authoriteiten heeft neergelegd. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar staat er ook bij wanneer dit allemaal gefilmd is? Dat het nou in de openbaarheid komt wil niet zeggen dat het allemaal vorige week is gefilmd
malloesje schreef:Die Joran had nooit wijn in het gezicht van Peter R de Vries moeten gooien. Hij gaat Joran nu achtervolgen voor de rest van zijn leven.. tot aan het graf van de 1 of de ander.. .
Berdien schreef:Dat PRdV dit nou weer in openbaarheid brengt.. denk dat hij absoluut niet tevreden is over dat Joran niet is opgepakt na zijn uitzending over de verdwijning van Holloway.
Ook denk ik dat de Thaise authoreiten er zelf weinig aan doen, het komt zó veel voor daar. Veelal Europese mannen (al verdient Joran het stempel 'man' niet) die daar in de seksindustrie bezig zijn. PRdV heeft de middelen en de expertise, en kan dit zo in de openbaarheid brengen.
lies schreef:Ach, met een push up BH en een paar madonna songs kom je een heel eind in een Thaise cel (Bridget Jones, The edge of reason)