Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise prostituees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:41

SBS 6 ofzo? Sorry hoor. Bloos

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:43

Die Joran had nooit wijn in het gezicht van Peter R de Vries moeten gooien. Hij gaat Joran nu achtervolgen voor de rest van zijn leven.. tot aan het graf van de 1 of de ander..

Die Joran is zo'n misselijke crimineel met zo'n onwijze rotkop (als ik er zo een had ging ik er op zitten Clown ) die moet gewoon de cel in, en idd in thailand, lekker weg laten rotten..

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:48

Half 9 zei Peter R. net op de radio...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:50

Er word weer zo'n circus van gemaakt zoals in februari Clown

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:50

dingetje schreef:
Half 9 zei Peter R. net op de radio...

Het wordt nu net weer hersteld op 538... het is toch half 10 . Bloos

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 10:51

Afbeelding
Het optrekje van Joran in Thailand Wow! Wow!
Foto: geenstijl.nl / volkskrant.nl

Goh, dat heeft ie snel bij elkaar kunnen verdienen dan...
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 07-11-08 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:52

Jullie roepen allemaal hij is gek, gestoort, allemaal mee eens. Maar aan de andere kant is hij dat helemaal niet. Hij is super slinks, weet de weggentjes van het geld over te vinden. Gehaait als geen ander. Maar aan de andere kant, wederom stom dat er weer een handlanger hem gaat verraden. Beetje dubbel.
Peter R moet goed zijn best doen om hem echt op heterdaad te pakken te krijgen. En dan maar flink hopen dat hij in thailand opgepakt word. Dan zal Joran wel anders piepen.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:53

Pfffff.... wat een villa.
Ik weet niet hoe het in Thailand is maar het lijkt me toch niet dat je dit kunt kopen van geld dat je met criminele activiteiten heb verkregen. Ik denk dat papa ook wel zijn steentje bijgedragen heeft...

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:56

Ik denk dat hij ermee weg komt, zo iemand heeft dat ''geluk''
Wat ik hem toewens is een levenslange gevangenisstraf in een thaise cel en dus mooi niet hier in Nederland. Goed zo Joran ga je ook eens na mexico? Ook leuke gevangenissen daar!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:56

Ik denk dat de vogel vanzelf weer vliegt.. Hij zal weg zijn uit Thailand voor ze hem kunnen pakken..

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:57

dingetje schreef:
Pfffff.... wat een villa.
Ik weet niet hoe het in Thailand is maar het lijkt me toch niet dat je dit kunt kopen van geld dat je met criminele activiteiten heb verkregen. Ik denk dat papa ook wel zijn steentje bijgedragen heeft...

Ja dat denk ik ook wel, alhoewel je denk ik dat ook wel van zwart geld kan kopen.
Maar het o zo lieve papa's kindje moet toch wel een leuk huisje hebben om in te leven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 10:57

Dat zal weinig uitmaken denk ik.
Zo'n figuur blijft wel te maken hebben met duistere zaakjes, dus die blijft wel te vinden in dat circuit.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:58

Tallie_Ho schreef:
Ik denk dat de vogel vanzelf weer vliegt.. Hij zal weg zijn uit Thailand voor ze hem kunnen pakken..

Dat is heel goed mogelijk Tallie_Ho. Ja

MissRoxyy

Hij heeft ook gewoon maling aan alles he Verward
Heb hem hier regelmatig zien lopen in Arnhem en dan loopt ie gewoon met een aantal meiden alsof er niks aan de hand is. UItgaan, drinken, het boeit hem allemaal niks.M
Een vriendin van mij heeft hem vorige week of 2 weken terug nog in Arnhem gezien.. Zou hij dan iedere keer op en neer gaan vanuit Thailand of hoe zit dat ? Beetje raar, maar misschien weten we het vanavond, half 9 op SBS6 ??

Ilzas

Tallie_Ho schreef:

En dat dan dankzij Peter R. de Vries...

Berdien

Ik vind het een beetje dubbel. Aan de ene kant moet iemand die dusdanig fout bezig is en een dusdanige kronkel in zijn kop heeft gewoon voor de rest van zijn leven achter de tralies verdwijnen.
Dat PRdV dit nou weer in openbaarheid brengt.. denk dat hij absoluut niet tevreden is over dat Joran niet is opgepakt na zijn uitzending over de verdwijning van Holloway.

Ook denk ik dat de Thaise authoreiten er zelf weinig aan doen, het komt zó veel voor daar. Veelal Europese mannen (al verdient Joran het stempel 'man' niet) die daar in de seksindustrie bezig zijn. PRdV heeft de middelen en de expertise, en kan dit zo in de openbaarheid brengen.

Ik denk wel dat hij dit eerst bij de Thaise authoriteiten heeft neergelegd. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar staat er ook bij wanneer dit allemaal gefilmd is? Dat het nou in de openbaarheid komt wil niet zeggen dat het allemaal vorige week is gefilmd Knipoog

Ik zal die uitzending ook niet snel vergeten "zoiets doet mijn zoon niet" "mijn zoon toont het grootste respect voor meisjes"
Voor die mensen heb ik ook geen goed woord over.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:00

Ilzas schreef:
Tallie_Ho schreef:

En dat dan dankzij Peter R. de Vries...

Ach...die spoort hem zo nog een keer op. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:02

lies schreef:
Ach, met een push up BH en een paar madonna songs kom je een heel eind in een Thaise cel (Bridget Jones, The edge of reason *LOL* )

Haha!
Maar het zou voor Joran wel goed zijn. En geen uitlevering aub Haha!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:05

Berdien schreef:
Ik denk wel dat hij dit eerst bij de Thaise authoriteiten heeft neergelegd. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar staat er ook bij wanneer dit allemaal gefilmd is? Dat het nou in de openbaarheid komt wil niet zeggen dat het allemaal vorige week is gefilmd Knipoog

PrdV zei net op de radio dat ze er een paar maanden mee bezig zijn geweest.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:09

malloesje schreef:
Die Joran had nooit wijn in het gezicht van Peter R de Vries moeten gooien. Hij gaat Joran nu achtervolgen voor de rest van zijn leven.. tot aan het graf van de 1 of de ander.. .

Peter doet dat niet om dat glas wijn, die scene bevestigde alleen maar zijn oordeel over Joran als die even niet deed wat Pa hem gezegd had voor de uitzending. Peter deed dat voornamelijk omdat hij nu eenmaal vindt dat criminelen die niet door justitie opgespoord worden hun straf niet mogen ontlopen.

Het zou goed zijn als Joran voor een andere justitie komt dan op de Antillen waar zijn Pa en diens vriendjes de boel manipuleren.
Bangkok hotel zou heel goed voor hem zijn, alhoewel ik denk dat hij ook daar zich wel weer gaat redden met omkopingen en zo.
Een gedegen Nederlandse cel voor de eerste 20 jaar, lijkt me een goede oplossing.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:15

Eerst maar eens kijken wat er allemaal van waar is voordat ik ga oordelen Knipoog

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:15

Berdien schreef:
Dat PRdV dit nou weer in openbaarheid brengt.. denk dat hij absoluut niet tevreden is over dat Joran niet is opgepakt na zijn uitzending over de verdwijning van Holloway.

Ook denk ik dat de Thaise authoreiten er zelf weinig aan doen, het komt zó veel voor daar. Veelal Europese mannen (al verdient Joran het stempel 'man' niet) die daar in de seksindustrie bezig zijn. PRdV heeft de middelen en de expertise, en kan dit zo in de openbaarheid brengen.

Ik denk ook dat PRdV niet tevreden was, en dat ze Joran zijn blijven volgen. Volgens mij is dit 'toevallig' aan het licht gekomen dat Joran zich nu weer met zulke praktijken bezig houd. En PRdV zou PRdV niet zijn als hij deze info niet naar buiten bracht.
Ik hoop dat hij in een Thaise cel beland. Wat een misselijkmakend ventje is het toch. Zoals hij toen over Natalie sprak Misselijk

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:16

Gewoon ophangen die gast. Mocht dit allemaal op waarheid berusten.. Of lévenslang in een Thaise cel.. Laat iedereen hem maar vergeten. Zijn ouders houden hem veel te veel de hand boven het hoofd. Daar gaan onze belastingscenten mocht hij in een Nederlandse cel terecht komen!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:19

Tis en blijft toch een viezerik die Joran...........
Vraag me af wat een psychiater hier nog mee kan..........

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:20

lies schreef:
Ach, met een push up BH en een paar madonna songs kom je een heel eind in een Thaise cel (Bridget Jones, The edge of reason *LOL* )

Haha, hoe droog Huilen van het lachen

Ik ken persoonlijk het verhaal niet van die jongen, maar kan wel ongeveer volgen... Wordt in Nederland de serie Matroesjka's niet getoond? Dit jaar gaat het ook over Thaise meisjes die worden gekocht en verkocht, echt erg...

Doodstraf zou ik hem niet geven, laat hem maar een paar jaar in de cel van Bangkok zitten Duivel