Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LizMD schreef:Ja die meisjes bij fris waren nog wel 'normaal' (is overigens geen club, maar 'feesten' die door het hele land georganiseerd worden). Vond het ook wel grappig hoe dat meisje vertelde dat ze een jongen weggestuurd had die aan haar zat, ze moest er echt niets van hebben.
TiaraBungy schreef:Ik ben 15, heb nog nooit gezoend en nog nooit 'iets' gedaan.. Moet er nog niet aan denken..
Ook al zijn er (bijna) geen jongens op mijn pad gekomen..
Ik vond de uitzending erg shocking, niet om hoe oud die meisjes zijn, maar hoe jongens over die meisjes praten!
Ik ben zelf verschríkkelijk onzeker, moet je nagaan als ik dat zou horen over mezelf!
Nee, ik ben het stille, buitengesloten typje, en aan de ene kant ben ik daar heel erg blij mee!
edit: Overigens niet altijd hoor, aangezien niemand je ooit ziet staan..
Anders_Amigo schreef:Hier bij ons in de buurt heb je ook al meiden van 12, 13 jaar die bezig zijn met jongens van 18/ 19 20 jaar. Niet normaal eigenlijk...
De meiden van die leeftijd zien er tegenwoordig uit als meiden van 16.. Ook hoe ze gekleed gaan en make-up en dergelijke. Ze komen dan ook hier in de dischotheken er gewoon in. Ze zeggen wel dat er grote controles zijn maar dat is bullshit... De meiden van 12 komen dr gewoon in.
Kleine 'sletjes' zijn het![]()
Zijn ook vaak van die kattige barbies..![]()
Maar heb die programma niet gezien, is dat weer wat nieuws?