Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piera schreef:Ik heb ook op Obama gestemd, maar het was ook wel een beetje kiezen tussen twee kwaden.. .
Rebeccaa schreef:Obama![]()
Gewoon om de reden dat ie zwart is.
Shadow0 schreef:Mystica schreef:Ik las hier ergens dat diegene hoopte dat het niet McCain werd, omdat die een opvolger van Bush zou zijn. So? Zelfde partij betekend nog niet zelfde persoon. Clinton was een erg goede president, maar als Kerry 4 jaar geleden president was geworden, denk ik dat Amerika én wij alleen maar slechter afgeweest waren.
Hoeveel slechter dan een paar onhoudbare oorlogen, een wereldwijde economische crisis en een land waarvan een zeer groot deel in de problemen zit wil je het hebben? Met alle respect, maar ik geloof dat Bush de boel toch wel behoorlijk grondig naar de knoppen heeft weten te helpen.
Loose schreef:Obama!
Maar er is trouwens nog een presidentkandidaat, waarvan bijna niemand weet dat die er is. Hij is een onafhankelijke presidentskandidaat. Geloof dat hij in de peilingen nu 5% van de stemmen ofzo heeft?
Nouja, ik hoop iig dat het Obama wordt. Even iets anders dan altijd de republikeinen. En de eerste gekleurde president!
Dat iedereen hier Obama stemt komt denk ik ook doordat wij er minder vanaf weten en het ons ook wat minder kan schelen. Wij weten niet precies alle ideeën van Obama en McCain, denk dat de Amerikanen dat beter weten.
Ik ben trouwens bang dat uiteindelijk toch nog McCain wint, bijv door fraude of doordat mensen zich toch nog bedenken bij het stemhokje. Omdat ze al zo lang republikeinen hebben gehad en dat ze dan toch niet voor die verandering durven te gaan.
Tieneke schreef:Nu ja, zo zwart-wit is het ook niet. De standpunten van deze heren liggen nog niet eens zo ver uit mekaar. Ze verschillen maar op een paar puntjes en dan liggen die standpunten nog niet extreem uit elkaar.
Persoonlijkheid doet er bijna meer toe dan de politieke agenda.
bromfiets schreef:Ik ben echt een ramp in data en ik heb geen tv-gids bij de handWanneer is de verkiezing?