Marigold schreef:benangelique schreef:ook ik vind het erg kort door de bocht om de verpleegkundige de schuld te geven. het is eerder een probleem van de zorginstelling: te weinig mensen, te veel taken.
ja daag!!
echt als het zo is he, dan wil ik het als ouder weten, en zou ik mn kind weer ophalen!
dan maar je leven op de kop omdat gehandicapt kind op die leeftijd weer thuis woont,
dan maar weer pgb en alles zelf inkopen, maar dit???
verschrikkelijk, echt heel erg!!
en als ik er zelf zou werken zou ik de cliënt niet achterlaten, maakt niet uit wát voor urgents er tussendoor komt!
dat kan gewoon niet!
(o ik ben heus niet een beetje boos hoor, door dit bericht)
Wedden dat je dat niet doet. Alleen al gezien al die k*tregels van tegenwoordig. Ik vind het verschrikkelijk dat het gebeurd is, voor beide parijen. Maar misschien dat er iets positiefs kan uitkomen.
De zorg is echt niet meer wat het was, geloof me. Zowel client/patient/bewoner als personeel loopt hier tegenaan.
Heb het ook gehad tijdens een stage bij meervoudige gehandicapten. Bewoner moest naar het ziekenhuis, maar ik mocht niet alleen op de groep staan, maar mocht ook niet alleen met de bewoner mee. Mn collega heeft toen maar de minst kwade uitgezocht en ik ben met de bewoner naar het ziekenhuis geweest.