Het vakantiehuis van onze aanstaande koning!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: Het vakantiehuis van onze aanstaande koning!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:42

essie79, dat garandeert niet dat het geld uiteindelijk uit onze portemonnee betaald zal moeten worden of niet.
Loos vind ik wat te ongenuanceerd, maar thanks voor de uitleg.
Had het geld liever in de zorg gepompt zien worden, al was het maar een deel..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 18:45

hebben jullie trouwens meegekregen dat de Fortis Bobo's allemaal een vette premie hebben gekregen???? en dat Bos daar iets onstemd over is???

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:45

Waar heb je dat gehoord, Kim?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 18:46

vanochtend op het radionieuws Lachen

Rani007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:01

KiWiKo schreef:
hebben jullie trouwens meegekregen dat de Fortis Bobo's allemaal een vette premie hebben gekregen???? en dat Bos daar iets onstemd over is???

idd, over nutteloze en smakeloze uitgaven gesproken. Bos kan dat momenteel niet tegenhouden, maar er komt wel een wet die dergelijke bonussen moet voorkomen, of met terugwerkende kracht bij wanprestatie teruggevorderd kan worden.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:14

Dat meen je niet, dat jeukt een beetje. Jammer dat Bos dat niet kan tegenhouden.

Dreamer_S

Re: het huis van onze as koning!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:52

Citaat:
en onze lokale bevolking dan? jeweetwel die mensen die in de rij staan bij de voedseldbank enzo?

Citaat:
Die moeten gewoon werk zoeken ipv hun hand ophouden Knipoog

@Billy , ik mag aanemen dat dat sarcastisch bedoeld was???

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:59

KiWiKo schreef:

Dat zijn de Belgische Fortis bonzen dacht ik. In Nedeland worden sinds de overname geen bonussen meer uitbetaald, daar was een juf van Deloite erg onstemt over, zonder bonussen krijg je geen goede mensen zei ze, ze moeten allemaal nog even wennen aan het nieuwe bankieren Ach gut
Wat betreft Max en Willem, het koninklijk huis heeft altijd buitenhuizen gehad. Ze hebben die in Italie en Oostenrijk inmiddels verkocht en ervoor gekozen om binnen een ontwikkelingsproject in een 3e wereldland ver van de media vakantie te houden. Ik heb daar niet zoveel moeite mee, ze zijn buiten Nederland bijna overal doelwit van opdringerige persmensen.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:20

StillAngel schreef:
KiWiKo schreef:
Ik vind het koningshuis prima hoor, absoluut Lachen Lachen maar ik zou het wel heel prettig vinden als "mijn" centen gaan naar projecten die hier gerealiseerd moeten worden, zoals mensen van de voedselbank, en mensen die hun zorgpremie niet meer kunnen betalen...... alle stille armoede hier!

Weet je, als onze aanstaande koning nou gewoon een ministersloontje had (ok mag iets op, maar niet veel) en geen eigen vermogen (want hemellief als hun alles verkopen wat ze hebben dan kan heel Nederland 50 jaar boven modaal leven) had, dan kan ik het nog begrijpen........ maar nu moeten wij van onze duur verdiende centjes ook nog eens vakantieverblijf bekostigen???????? sorrie hoor, maar zolang het hier in Nederland nog niet ok is........ lijkt het me geen goed plan.

Ik hoop dat hij bij zijn eerste diner in zijn luxe vakantiehuis, even 5 minuten denkt aan al die mensen die niet of heel nauwelijks rond kunnen komen en in armoede leven in zijn land!

helemaal met je eens Pling

Nou idd.

Dat ze ook eerst eens mensen in hun eigen land gaan helpen, ipv in het buitenland.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:43

Voor mijn gevoeldoen ze toch wat ze zelf willen, zelfs in deze tijd , iedereen moet de broekriem aantrekken behalve het koningshuis.

Of het nu over die beruchte boot gaat, over de foute schoondochter van Beatrix (Mabel) het maakt niet uit ze komen er mee weg, deze mensen moeten dan ook nog ons als Nederlander vertegenwoordigen, nou sorry neem nu alleen al Bernard als voorbeeld, gewoon een ouwe duitendief die zijn Eeeee dingetje achterna liep, schande gewoon en de rest is al niet veel beter.

Weinig aan te doen verder behalve er rekening mee houden tijdens de verkiezingen, sorry maar je zou bijna op Wilders gaan stemmen zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 00:05

KiWiKo schreef:
Ik vind het koningshuis prima hoor, absoluut Lachen Lachen maar ik zou het wel heel prettig vinden als "mijn" centen gaan naar projecten die hier gerealiseerd moeten worden, zoals mensen van de voedselbank, en mensen die hun zorgpremie niet meer kunnen betalen...... alle stille armoede hier!

Weet je, als onze aanstaande koning nou gewoon een ministersloontje had (ok mag iets op, maar niet veel) en geen eigen vermogen (want hemellief als hun alles verkopen wat ze hebben dan kan heel Nederland 50 jaar boven modaal leven) had, dan kan ik het nog begrijpen........ maar nu moeten wij van onze duur verdiende centjes ook nog eens vakantieverblijf bekostigen???????? sorrie hoor, maar zolang het hier in Nederland nog niet ok is........ lijkt het me geen goed plan.

Ik hoop dat hij bij zijn eerste diner in zijn luxe vakantiehuis, even 5 minuten denkt aan al die mensen die niet of heel nauwelijks rond kunnen komen en in armoede leven in zijn land!

Je gaat wel erg kort door de bocht. Die paar miljoen zorgt er niet voor dat mensen in de bijstand meer te eten krijgen. Dat kost miljarden en die mensen die bijstand trekken, daar betalen wij voor!!!! Dus probeer dat probleem op te lossen en niet een vakantiehuisje op Mozambique. Het koningshuis zorgt voor de nodige inkomens in Nederland en diverse politieke betrekkingen.

Rani007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:19

berpie schreef:
Voor mijn gevoeldoen ze toch wat ze zelf willen, zelfs in deze tijd , iedereen moet de broekriem aantrekken behalve het koningshuis.

Of het nu over die beruchte boot gaat, over de foute schoondochter van Beatrix (Mabel) het maakt niet uit ze komen er mee weg, deze mensen moeten dan ook nog ons als Nederlander vertegenwoordigen, nou sorry neem nu alleen al Bernard als voorbeeld, gewoon een ouwe duitendief die zijn Eeeee dingetje achterna liep, schande gewoon en de rest is al niet veel beter.

Weinig aan te doen verder behalve er rekening mee houden tijdens de verkiezingen, sorry maar je zou bijna op Wilders gaan stemmen zo.

tunnelvisie