Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:hebben jullie trouwens meegekregen dat de Fortis Bobo's allemaal een vette premie hebben gekregen???? en dat Bos daar iets onstemd over is???
Citaat:en onze lokale bevolking dan? jeweetwel die mensen die in de rij staan bij de voedseldbank enzo?
Citaat:Die moeten gewoon werk zoeken ipv hun hand ophouden
KiWiKo schreef:hebben jullie trouwens meegekregen dat de Fortis Bobo's allemaal een vette premie hebben gekregen???? en dat Bos daar iets onstemd over is???
StillAngel schreef:KiWiKo schreef:Ik vind het koningshuis prima hoor, absoluut![]()
maar ik zou het wel heel prettig vinden als "mijn" centen gaan naar projecten die hier gerealiseerd moeten worden, zoals mensen van de voedselbank, en mensen die hun zorgpremie niet meer kunnen betalen...... alle stille armoede hier!
Weet je, als onze aanstaande koning nou gewoon een ministersloontje had (ok mag iets op, maar niet veel) en geen eigen vermogen (want hemellief als hun alles verkopen wat ze hebben dan kan heel Nederland 50 jaar boven modaal leven) had, dan kan ik het nog begrijpen........ maar nu moeten wij van onze duur verdiende centjes ook nog eens vakantieverblijf bekostigen???????? sorrie hoor, maar zolang het hier in Nederland nog niet ok is........ lijkt het me geen goed plan.
Ik hoop dat hij bij zijn eerste diner in zijn luxe vakantiehuis, even 5 minuten denkt aan al die mensen die niet of heel nauwelijks rond kunnen komen en in armoede leven in zijn land!
helemaal met je eens
KiWiKo schreef:Ik vind het koningshuis prima hoor, absoluut![]()
maar ik zou het wel heel prettig vinden als "mijn" centen gaan naar projecten die hier gerealiseerd moeten worden, zoals mensen van de voedselbank, en mensen die hun zorgpremie niet meer kunnen betalen...... alle stille armoede hier!
Weet je, als onze aanstaande koning nou gewoon een ministersloontje had (ok mag iets op, maar niet veel) en geen eigen vermogen (want hemellief als hun alles verkopen wat ze hebben dan kan heel Nederland 50 jaar boven modaal leven) had, dan kan ik het nog begrijpen........ maar nu moeten wij van onze duur verdiende centjes ook nog eens vakantieverblijf bekostigen???????? sorrie hoor, maar zolang het hier in Nederland nog niet ok is........ lijkt het me geen goed plan.
Ik hoop dat hij bij zijn eerste diner in zijn luxe vakantiehuis, even 5 minuten denkt aan al die mensen die niet of heel nauwelijks rond kunnen komen en in armoede leven in zijn land!
berpie schreef:Voor mijn gevoeldoen ze toch wat ze zelf willen, zelfs in deze tijd , iedereen moet de broekriem aantrekken behalve het koningshuis.
Of het nu over die beruchte boot gaat, over de foute schoondochter van Beatrix (Mabel) het maakt niet uit ze komen er mee weg, deze mensen moeten dan ook nog ons als Nederlander vertegenwoordigen, nou sorry neem nu alleen al Bernard als voorbeeld, gewoon een ouwe duitendief die zijn Eeeee dingetje achterna liep, schande gewoon en de rest is al niet veel beter.
Weinig aan te doen verder behalve er rekening mee houden tijdens de verkiezingen, sorry maar je zou bijna op Wilders gaan stemmen zo.