Nederlandse vrouw ontvoerd op Bonaire.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

Re: Nederlandse vrouw ontvoerd op Bonaire.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:05

Vanochtend hoorde ik dat de verdachte een gedeeltelijke bekentenis heeft afgelegd. Hij scheen 3 maanden geleden vervroegd vrij gekomen te zijn. Dat vervroegd vrijkomen mag van mij geheel afgeschaft worden.

Ze zijn aan het zoeken op/bij een vuilnisbuilt. Ik ben bang dat ze niet meer leeft.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:23

T is nu net op het nieuws op RTL dat ze haar niet gevonden hebben tot nu toe...

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:29

Misschien leeft ze dan nog wel of ze moet erg goed verstopt zijn...(en daar lijkt het wel op!)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:45

Ik las net op een krantensite dat de verdachte heeft toegegeven haar in ieder geval te kennen.

Ik ben alleen even vergeten welke site het was. (Ik kwam het bericht tegen tijdens het Bokt Nieuws updaten, en dan ga ik een stuk of 20 sites langs Clown )

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:49

Brrr wat akelig weer!!!
Laten we hopen dat ze nog leeft...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:34

Citaat:
De verdachte die is aangehouden in verband met de vermissing van Marlies van der Kouwe heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
ANP

Dat schrijft de Telegraaf maandag. Volgens de ochtendkrant zoeken experts van de politie en het Nederlands Forensisch Instituut gericht naar de apothekersassistente.

De verdachte zou contact hebben gehad met de 24-jarige Nederlandse. Bronnen rond het onderzoek zeggen dat de verdachte in verhoren heeft laten doorschemeren dat er 'iets tussen hen gebeurd is', schrijft de krant.

Het rechercheteam vreest dat de vrouw niet meer in leven is.

Vuilnisbelt

RTL Nieuws meldde zondagavond dat op een vuilnisbelt op het eiland een grote zoekactie is gehouden naar Van der Kouwe. Een dag later meldde het dat de zoektocht vruchteloos is gebleven.

Marlies van der Kouwe verdween vorige week zaterdag. Ooggetuigen zagen hoe de vrouw van haar fiets werd gesleurd en op een motor of scooter werd meegenomen.

Donderdag werd op Bonaire de bewuste scooter gevonden. Kort daarna werd de verdachte aangehouden. Van Van der Kouwe ontbreekt ieder spoor.

www.nu.nl

Scheve mond

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:42

Dan zakt toch de moed in je schoenen. Scheve mond

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:59

Nogal.....

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:01

Poeh, wat zal dit een vreselijke (en daar 100.000 keer meervoud van) tijd zijn voor haar familie en vrienden...ik hoop dat ze haar gauw vinden, levend of heel naar dood, maar dan is de onzekerheid wel een stukje weggenomen..bah.
Ik begin er een hard hoofd in te krijgen, duurt wel erg lang..maar er zijn gelukkig een hoop plaatsen daar (naar wat ik begrijp) die verscholen liggen, dus met heel veel geluk vinden ze haar levend.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:08

Ik hoop zo dat ze haar nog levend vinden maar ben bang dat we daar de hoop al voor moeten opgeven.

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:10

Vreselijk verhaal. Scheve mond Ik hoop zo dat ze haar nog levend vinden..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:16

LovingTweety schreef:
Ik hoop zo dat ze haar nog levend vinden maar ben bang dat we daar de hoop al voor moeten opgeven.

ik hoop het ook, moet echt een vreselijke tijd voor de familie en vrienden zijn Scheve mond.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:48

krijg het gelijk koud

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:51

Ik hoop ook dat ze nog leeft en dat ze gevonden wordt!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:56

'Zoektocht Marlies van der Kouwe op vuilnisbelt' (Novum) - De politie op Bonaire heeft op een vuilnisbelt een grote zoekactie gehouden naar de vermiste Marlies van der Kouwe. Dat meldt RTL Nieuws zondag. Het nieuwsprogramma spreekt over 'nieuwe ontwikkelingen in de zaak'. Ook het dagblad AD bericht dat op een vuilnisbelt naar de stagiaire zou zijn gegraven. Of de teams van de recherche iets hebben gevonden is nog onduidelijk.

Marlies van der Kouwe verdween vorige week zaterdag. Ooggetuigen zagen hoe de vrouw van haar fiets werd gesleurd en op een motor of scooter werd meegenomen. Donderdag werd op Bonaire de bewuste scooter gevonden. Kort daarna werd een verdachte aangehouden. Van der Kouwe wordt nog steeds vermist.

www.msn.nl

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:54

Zoektocht naar Marlies van der Kouwe levert niets op
Uitgegeven: 29 september 2008 17:40
Laatst gewijzigd: 29 september 2008 17:40

KRALENDIJK - De zoektocht van zondag naar de verdwenen Marlies van der Kouwe bij een zandafgraving in de wijk Antriol heeft niets opgeleverd. Dat heeft politiewoordvoerder Jos Klaren maandag gezegd.

Ook maandag wordt weer op volle sterkte naar Marlies gezocht. "De briefing is nog bezig, dus ik weet nog niet waar we precies gaan zoeken'', aldus Klaren. Meer wilde de politie niet kwijt over de zaak.

www.nu.nl

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:55

Ik denk dat ze in het midden, en zuiden van het eiland moeten zoeken, tussen de mangroves en de knoek (dor gebied met cactussen). Het is daar zó verlaten, daar kan ze makkelijk ergens zijn.

Brr, hoop dat ze snel gevonden wordt, maar ik denk niet dat ze nog leeft.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 10:58

Politie Bonaire zoekt tas Van der Kouwe
Uitgegeven: 1 oktober 2008 05:39
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2008 07:28

KRALENDIJK - De politie op Bonaire heeft dinsdag een opsporingsbericht uitgegeven voor de tas van de ontvoerde Marlies van der Kouwe.

Op de avond van haar verdwijning anderhalve week geleden, is de 24-jarige Van der Kouwe gezien met een strandtas. Wat daar precies inzat wil de politie niet zeggen.

De kans bestaat dat de dader de tas heeft weggegooid en de eilandbewoners worden opgeroepen de politie te bellen als zij een tas vinden.

Zoekacties

Ryan P., de verdachte van de ontvoering, wordt nog steeds verhoord. Daarover doet de politie geen mededelingen. Dagelijks worden zoekacties gehouden naar Marlies, maar tot nu toe hebben die niets opgeleverd.

Bijleveld

Staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties) betuigde dinsdagavond (lokale tijd) haar steun aan de bevolking van Bonaire in verband met de ontvoering. Ze deed dat tijdens een lezing voor de opening van het academisch jaar van de Universiteit van de Nederlandse Antillen op Bonaire.

"Zo'n zaak als de ontvoering van Marlies van der Kouwe raakt de bevolking heel diep. Het raakt mij als staatssecretaris van Koninkrijksrelaties ook."

Bijleveld heeft dinsdag gesproken met de politie op het eiland. "Ik heb goede hoop op een goede afloop."

www.nu.nl

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.. Er gaan zoveel geruchten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 19:34

Mayflower_ schreef:
"Ik heb goede hoop op een goede afloop."

www.nu.nl

Nou dat laten we dan maar hopen, want dit duurt allemaal al weer veel te lang.

paardenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:35

Tweede verdachte aangehouden in zaak-Marlies op Bonaire

WILLEMSTAD (ANP) - De politie op Bonaire heeft vrijdag een tweede verdachte aangehouden in de zaak rond de ontvoering van de Nederlandse apothekersassistente Marlies van der Kouwe. Het gaat om een 19-jarige man. De politie heeft dat vrijdagmiddag (lokale tijd) laten weten.

Van der Kouwe wordt sinds bijna drie weken vermist. Sinds twee weken houdt de politie de 24-jarige Rayan P. vast als verdachte.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 11:29

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:59

idd hoe langer het duurt hoe minder kans er is dat ze er levend uitkomt..
echt supererg, vooral voor de ouders die nu in het ongewisse zitten..

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:35

ah jeetje zeg.
ik moest idd ook gelijk denken aan dat verhaal van joran blabla Scheve mond
hoop dat ze terug word gevonden!

paardenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 22:16

Derde verdachte zaak Marlies

De politie op Bonaire heeft een derde verdachte aangehouden in de verdwijningszaak van Marlies van der Kouwe. ANP Photo
KRALENDIJK (ANP) - De politie op Bonaire heeft zondagochtend (lokale tijd) een derde verdachte aangehouden in de verdwijningszaak van de Nederlandse apothekersassistente Marlies van der Kouwe. Marlies van der Kouwe verdween drie weken geleden op een zaterdagavond na het uitgaan.

Verdachte Ryan P. wordt al geruime tijd vastgehouden in verband met de verdwijning. Volgens lokale media is de nieuwe, 37-jarige verdachte een broer van P. De 19-jarige Siegmar M. is vrijdag aangehouden. Hij zou in het huis van de oma van P. hebben gewoond, waar P. ook regelmatig verbleef.

De politie op Bonaire verricht voortdurend zoekacties naar Marlies met behulp van speurhonden. Het Openbaar Ministerie en de politie zeiden zondag 'zeer dankbaar' te zijn voor de hulp die ze van de lokale bevolking tot nu toe hebben ontvangen.

De bevolking van Bonaire wordt opgeroepen informatie te blijven geven. Volgens de politie helpen tips van de inwoners heel goed om de zaak op te lossen

bron: www.destentor.nl

Ik ben echt bang dat deze zaak op die van Joran gaat lijken... het duurt zolang allemaal, te lang.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:52

Ik ben inderdaad bang dat ze Marlies niet meer gaan vinden.
En als ze haar toch vinden, dit niet levend zal zijn... Het duurt zo lang!