Aanvullende info t.a.v. verhaal van Wendala in hierboven genoemde podcast aflevering.
Citaat:
‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
Wendela vertelt hier in deze uitzending haar aangrijpende verhaal over het vreselijke incident met haar paarden en de wolf dat vorig jaar december 2023 plaats heeft gevonden. Het wordt tijd dat BIJ12 en Taxatiebureau Attema Footprint de waarheid gaan vertellen! En dat is namelijk dat de betrokken en ervaren taxateur van Attema Footprint, nadat BIJ12 toestemming heeft gegeven om haar overleden paard op waarde te gaan zetten, een door rechtbank beëdigd paardentaxateur ( 1995) heeft gevraagd een taxatierapport te maken. De directeur van Attema Footprint was het niet eens met het rapport van de door rechtbank beëdigd paardentaxateur en heeft niets met dat taxatierapport gedaan. Directeur Attema Footprint heeft vervolgens samen met 2 andere niet betrokken taxateurs haar overleden paard op waarde gezet. En heeft een marktplaatsadvertentie als soort vergelijking gebruikt! En werd het paard van Wendela veel lager getaxeerd. Te schandalig voor woorden! Directeur Attema Footprint heeft zijn taxatierapport vervolgens naar BIJ12 gestuurd in augustus 2024. En inmiddels is het 12 december 2024 en nog steeds heeft Wendela niets gehoord. Wat ik niet snap is dat, waarom BIJ12 de opdracht aan Taxatiebureau Attema Footprint heeft gegeven om het paard op waarde te gaan zetten als de uitslag hond is. Uitslag hond is trouwens te gek voor woorden, dus laat mij maar even de uitslag zien, wat voor een hond het is geweest. En BIJ12 het oordeel van de betrokken taxateur is leidend. Zijn oordeel is wolf! En directeur Attema Footprint waarom heeft u niets met het taxatierapport van de sinds 1995 door rechtbank beëdigd paardentaxateur gedaan? En directeur Attema Footprint waarom heeft u een marktplaatsadvertentie gebruikt om te vergelijken? Ik heb uw rapport zelf gelezen en het is gewoon te gênant voor woorden! Ik weet zeker dat BIJ12 het rapport van de door rechtbank beëdigd paardentaxateur nooit gezien heeft. Ik heb een tijdje geleden een Woo-verzoek over deze zaak ingediend en heb nog steeds niets binnen. Waarom wordt er al maanden tegen Wendela gezegd door BIJ12 dat deze zaak ter goedkeuring ligt bij de Provincie Gelderland. Dat is namelijk helemaal niet waar. Wederom smerige leugens van BIJ12! En Taxatiebureau Attema Footprint als binnenkort mijn Woo-documenten openbaar worden gemaakt, ik heb namelijk om alle 2 de taxatierapporten gevraagd, dan kan iedereen zien hoe u te werk bent gegaan. BIJ12 en Taxatiebureau Attema Footprint jullie moeten je ogen uit jullie kop schamen! En de politiek slaapt rustig verder! Provincie Gelderland is inmiddels inderdaad op de hoogte gebracht een paar weken geleden, niet door BIJ12, maar door Wendela zelf. Het oordeel van betrokken taxateur is leidend, dus ga dit deze maand nog netjes afhandelen met Wendela BIJ12, Attema Footprint en Provincie Gelderland!
Bron Van Straaten Research
https://www.facebook.com/share/p/1B1Hq7 ... tid=WC7FNe