https://nos.nl/artikel/2509715-coa-haal ... s-ter-apel
Zal ik mensen gaan betichten van Cherry-picking en framing omdat de feiten die daarin aangehaald mbt overlast van asielzoekers hier niet ter sprake komen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Gezien we hier allen zo ontzettend goed op de hoogte zijn van het nieuws blijkbaar, hebben we dit filmpje onderdaan het artikel vast ook gezien.
Zal ik mensen gaan betichten van Cherry-picking en framing omdat de feiten die daarin aangehaald mbt overlast van asielzoekers hier niet ter sprake komen?
996981 schreef:Gezien we hier allen zo ontzettend goed op de hoogte zijn van het nieuws blijkbaar, hebben we dit filmpje onderdaan het artikel vast ook gezien.
mysa schreef:Idd minder gezellig en informatief hier de laatste dagen. Over tot de orde van de dag.
Wat heeft jullie voorkeur: minderheidskabinet of zakenkabinet? Ik heb me daar nog onvoldoende in verdiept en zelfs Kim Putters is zich nu aan het inlezen, naar het schijnt. Iemand?
996981 schreef:Er zijn inderdaad mensen die hier de overlast van asielzoekers continu bagatelliseren.
mysa schreef:Idd minder gezellig en informatief hier de laatste dagen. Over tot de orde van de dag.
Wat heeft jullie voorkeur: minderheidskabinet of zakenkabinet? Ik heb me daar nog onvoldoende in verdiept en zelfs Kim Putters is zich nu aan het inlezen, naar het schijnt. Iemand?
irmaz schreef:Nog heel even over de (vermeende) overlast van asielzoekers:996981 schreef:Er zijn inderdaad mensen die hier de overlast van asielzoekers continu bagatelliseren.
Er zijn in Nederland vooral mensen die de overlast van asielzoekers enorm overdrijven.
Hoe vaak zie jij asielzoekers in het echte leven?
Ik woon toevallig in de buurt van een groot asielzoekerscentrum, doe boodschappen in een supermarkt die het laatste jaar regelmatig in het nieuws is geweest en maak gebruik van het treinstation waar laatst een messengevecht zou zijn geweest. Ik kan je zeggen dat ik meer last heb van stank uit de agrarische sector en me meer zorgen maak over die ene wolf die ook hier in de buurt heeft rondgelopen dan over de groep asielzoekers.
Van mij mag je een mening hebben maar voordat je als moraalridder voor omwonende op de bres meent te moeten springen, denk even na of je alleen maar wat sneue roeptoeters nakletst of dat je echt ervaring hebt met het onderwerp.mysa schreef:Idd minder gezellig en informatief hier de laatste dagen. Over tot de orde van de dag.
Wat is precies het verschil?
996981 schreef:Ik zou erg benieuwd zijn naar een zakenkabinet. Ik verbaas me vaak over het ''geschuif'' met ministers, waarbij een minister ineens ingrijpende beslissingen moet nemen over een gebied waar hij daarvoor geen aantoonbare ervaring dan wel affiniteit mee heeft.
pien_2010 schreef:996981 schreef:Ik zou erg benieuwd zijn naar een zakenkabinet. Ik verbaas me vaak over het ''geschuif'' met ministers, waarbij een minister ineens ingrijpende beslissingen moet nemen over een gebied waar hij daarvoor geen aantoonbare ervaring dan wel affiniteit mee heeft.
Dat zie ik anders. Uiteraard is het handig als er ervaring of affiniteit is met....
Alleen die ervaring is er ruimschoots bij de ambtenaren. De minister zie ik meer als manager en woordvoerder en intermediair. En natuurlijk een minister met visie vanuit verstand van is geweldig maar voor een demissionair kabinet niet nodig want nieuwe dingen mogen toch niet meer gestart worden.
pien_2010 schreef:996981 schreef:Ik zou erg benieuwd zijn naar een zakenkabinet. Ik verbaas me vaak over het ''geschuif'' met ministers, waarbij een minister ineens ingrijpende beslissingen moet nemen over een gebied waar hij daarvoor geen aantoonbare ervaring dan wel affiniteit mee heeft.
Dat zie ik anders. Uiteraard is het handig als er ervaring of affiniteit is met....
Alleen die ervaring is er ruimschoots bij de ambtenaren. De minister zie ik meer als manager en woordvoerder en intermediair. En natuurlijk een minister met visie vanuit verstand van is geweldig maar voor een demissionair kabinet niet nodig want nieuwe dingen mogen toch niet meer gestart worden.
anjali schreef:Kees van der Staay is in elk geval iemand die altijd zeer beschaafd blijft in een discussie, ook t.o.v. geheel-andersdenkenden. En hij was bij de alleroudste nog bestaande politieke partij van Nederland.Dus ervaring genoeg.
Elisa2 schreef:Jij niet alleen, voor mij wordt er ook continu vanalles ingevuld of mijn woorden verdraaid. Ik vind dat ook erg vervelend.
Eens met de post dus.