Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:wat zou die leeftijdsgrens dan gaan zijn? 14? 16? 18? wat een betutteling.
goede voorlichting op scholen en voor ouders lijkt me echt veel beter.
geen happymeals meer. Mijn kinderen vinden het hartstikke leuk om sporadisch naar de macdonalds te gaan.. maar dat mag dan kennelijk niet.
Cer schreef:Wel... het is niet perse een slecht idee... En het is maar tot een bepaalde leeftijd, en daarna mag je zelf weten wat je in je lichaam stopt
purny schreef:@Cer: Een blikje energydrink is overigens wel heel lekker op zijn tijds. Een leeftijdsgrens zou dan idd een goed idee zijn.
Wat nog beter zou zijn is dat er bijvoorbeeld gezonde maaltijden op school verstrekt kunnen worden. Er zijn ook kinderen die door armoede geen fatsoenlijke boterham hebben.
En de kids eten gezond en de kids eten normaal
elnienjo schreef:purny schreef:@Cer: Een blikje energydrink is overigens wel heel lekker op zijn tijds. Een leeftijdsgrens zou dan idd een goed idee zijn.
Wat nog beter zou zijn is dat er bijvoorbeeld gezonde maaltijden op school verstrekt kunnen worden. Er zijn ook kinderen die door armoede geen fatsoenlijke boterham hebben.
En de kids eten gezond en de kids eten normaal
En wie gaat dat betalen? Bovendien eet men tegenwoordig nauwelijks meer wat de pot schaft met alle allergieën en hypes als vegan.
tamary schreef:Eigenlijk zien we in Afrika al dat leiders die te lang aan de macht zijn ellende maken hoe goed ze ook begonnen, Rusland toont ook zulke problemen, is Rutte ook te lang aan de macht en zijn dit hier de symptomen er van?
Loretta schreef:tamary schreef:Eigenlijk zien we in Afrika al dat leiders die te lang aan de macht zijn ellende maken hoe goed ze ook begonnen, Rusland toont ook zulke problemen, is Rutte ook te lang aan de macht en zijn dit hier de symptomen er van?
Ik ben vanaf het begin al geen fan van Rutte geweest. Maar nu met de SMSjes heeft hij wederom laten zien dat hij gewoon niet van plan is om te veranderen. Probleem is ook dat hij er steeds mee weg komt. Moet een ander eens doen de hele administratie kwijt raken.