Babootje schreef:Electra63 schreef:Waar is de belofte/noodzaak gebleven om het Iraanse volk te bevrijden?
Ik denk niet dat Trump dat ooit als doel heeft gehad
Nee, natuurlijk niet.
Het klonk alleen zo lekker om een ander land aan te vallen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kortom israel gaat vrolijk door met alles om zich heen vernietigen. En trump doet gezellig mee omdat het kan,
tamary schreef:Hezbollah. Want ongeacht wat Iran nog kan, het reli fanatisme dat ze daar gevoed hebben is ook niet zo maar foetsie.
Vraag is of Israel nu niet zeer stom bezig is aangezien er eindelijk net draagvlak onder de libanezen was en ballen bij de overheid om eens eindelijk paal en perk te stellen aan dat zooitje onruststokers.
Benzz schreef:Met wat er nu allemaal naar buiten komt, staat Trump wel gruwelijk in zijn hemd.
DubbelFun schreef:Melania dacht 'laat ik eens wat olie op het Epstein vuurtje gooien' met een verklaring (blijkbaar zonder dat Trump hier van wist) met een stel leugens dat ze 'af en toe op een feestje, is geweest en uit het Witte Huis komen berichten van personen (die bij het gesprek met Rutte aanwezig waren) die het één grote scheldtirade vol beledigingen noemden.

._San87_ schreef:[ Afbeelding ]
So help me, wat een poppenkast.
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict ... ormuz.html