Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Hoe kom je daar nu bij dat im dat zou denken. Ben eerder bang dat als dit kabinet volledig de vrije hand krijgt dat het nog veel erger zou worden.
pien_2010 schreef:Tja, als je een "schuld" hebt van 80000 euro en letterlijk op straat komt te staan, dus kinderen komen bij een pleeggezin, vind ik dat toch heel heel volk onvriendelijke overheid. De omgekeerde wereld. Een hele grote groep Nederlanders hun leven en dat van hun kinderen is totaal naar de klote dankzij hun overheid. Schande!!
Chubby schreef:Helaas achter een paywall Electra. Is het dat artikel over ‘de kinderen werden niet om één vinkje uit huis geplaatst?’ Ik zal op m’n werk eens informeren of er een inlog is voor het nrc.
Ik heb vaak moeite met hoe ‘men’ kijkt naar UHP. Ouders die dit meemaakten zeggen eigenlijk nooit dat ze hun kinderen inderdaad geen veilig thuis boden. Ze voelen zich slachtoffer maar zijn ook dader en dat blijft bijna altijd onderbelicht.
Vanavond had Jinek haar uitzending gewijd aan Pim Fortuin, die dit jaar 20 jaar geleden werd omgebracht. Zaten wat interessante opinies en visies op politiek (toen en nu) in ook…
ruitje schreef:Wat vinden we van de situatie bij D66 nu? Ik hoop dat Kaag snel inhoudelijk reageert
Cer schreef:Wel... het is niet perse een slecht idee... En het is maar tot een bepaalde leeftijd, en daarna mag je zelf weten wat je in je lichaam stopt
Cer schreef:Wel... het is niet perse een slecht idee... En het is maar tot een bepaalde leeftijd, en daarna mag je zelf weten wat je in je lichaam stopt
Citaat:Hij vindt dat fastfood hetzelfde moet worden bekeken als alcohol en tabak. Het is ook zeer schadelijk voor de gezondheid en je moet voorkomen dat mensen er al op jonge leeftijd mee beginnen.
Cer schreef:Waarom zouden de energy drankjes uit de winkel moeten? iemand kan toch zelf wel bepalen of die een energy drankje koopt en opdrinkt?![]()
Alcohol op zn tijd is ook het probleem niet... toch?
Cer schreef:Waarom zouden de energy drankjes uit de winkel moeten? iemand kan toch zelf wel bepalen of die een energy drankje koopt en opdrinkt?![]()
Alcohol op zn tijd is ook het probleem niet... toch?