Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinopino schreef:Inderdaad Bigone geen linkjes. Want wat zou dat voor zin hebben. Dan komt weer de vraag, waarom denk je dat die link betrouwbaar is? En dan krijg je geen discussie.Ik weet niet wat Trump denkt, dus dat ga ik ook niet voor je invullen. Ik weet ook niet wat Biden denkt.
Dinopino schreef:Inderdaad Bigone geen linkjes. Want wat zou dat voor zin hebben. Dan komt weer de vraag, waarom denk je dat die link betrouwbaar is? En dan krijg je geen discussie.Ik weet niet wat Trump denkt, dus dat ga ik ook niet voor je invullen. Ik weet ook niet wat Biden denkt.
Dinopino schreef:Pien omdat er amerikanen zijn die zeggen, dat zij voor de corona, dat het beter met hun ging. De werkeloosheid nam af bij de afro-amerikanen, de latijns-amerikanen. Het krabbelt nu weer langzaam omhoog. Dat wanneer de Biden aanhangers, die het corona beleid zo slecht vonden, massaal nade verkiezing uitslag zonder mondbedekking en afstand dit massaal gingen vieren. Omdat er geen concentratiekampen zijn, omdat de native amerikanen eindelijk erkenning hebben gekregen. En omdat mijn informatiebron niet beter of slechter is dan die van jullie. Veroordeel ik jullie mening niet, want die zou best kunnen kloppen. Ik zeg ook niet dat mijn geloof hierin klopt. Want mijn informatiebronnen komen ook van internet. Het is denk ik gewoon welke richting je opgaat. Trump wilde dat niet dat het bezit van wapens verboden werd. De grootste sponsoren van Biden zijn wapenhandelaars.
Citaat:Dat wanneer de Biden aanhangers, die het corona beleid zo slecht vonden, massaal nade verkiezing uitslag zonder mondbedekking en afstand dit massaal gingen vieren.
Wat bedoel je daarmee? Over welke concentratie kampen heb je het?Citaat:Omdat er geen concentratiekampen zijn, omdat de native amerikanen eindelijk erkenning hebben gekregen.
Dat klopt, integendeel. Trump aanhangers zijn juist die mensen die veelal ook voor wapenbezit zijn.Citaat:Trump wilde dat niet dat het bezit van wapens verboden werd.
Dat is gewoon een foute conclusie. De democraten hebben al onder Obama pogingen gedaan om het wapenbezit meer te gaan regulieren in de USA maar krijgen geen enkele poot aan de grond. En vanwege de wapenindustrie lobby, maar ook vanwege de grote rechtste groep Americanen die het dragen van wapens als hun grondrecht zien en nooit zullen opgeven.Citaat:De grootste sponsoren van Biden zijn wapenhandelaars.
Dinopino schreef:Trump wilde dat niet dat het bezit van wapens verboden werd. De grootste sponsoren van Biden zijn wapenhandelaars.
Rinske schreef:Dinopino schreef:Trump wilde dat niet dat het bezit van wapens verboden werd. De grootste sponsoren van Biden zijn wapenhandelaars.
Wacht, wat? Heb je daar bewijs van, want zover ik weet worden juist de Republikeinen het meest gesteund door de wapenlobby.
Cruz, Ted (R-TX) $311,151
McSally, Martha (R-AZ) $228,233
Scalise, Steve (R-LA) $133,081
Nunes, Devin (R-CA) $95,093
Blackburn, Marsha (R-TN) $85,168
Heller, Dean (R-NV) $76,713
Ryan, Paul (R-WI) $65,347
Handel, Karen (R-GA) $58,813
Love, Mia (R-UT) $50,578
Culberson, John (R-TX) $43,575
Gianforte, Greg (R-MT) $43,525
Barletta, Lou (R-PA) $41,747
Cramer, Kevin (R-ND) $39,796
Hurd, Will (R-TX) $38,350
Hyde-Smith, Cindy (R-MS) $34,986
Comstock, Barbara (R-VA) $34,453
Sessions, Pete (R-TX) $33,950
Renacci, Jim (R-OH) $33,484
Rodgers, Cathy McMorris (R-WA) $30,297
Coffman, Mike (R-CO) $28,085
Allemaal Republikeinen.
Bron: https://www.opensecrets.org/industries/ ... cycle=2018
Citaat:Trump aanhangers zijn juist die mensen die veelal ook voor wapenbezit zijn.
elnienjo schreef:Citaat:Trump aanhangers zijn juist die mensen die veelal ook voor wapenbezit zijn.
Veel democraten zijn ook voor wapenbezit hoor. En dan heb ik 't over persoonlijke wapens zoals 'n pistool en 'n jachtgeweer. Die automatische wapens kunnen idd beter verboden worden.