Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:11

Een voorbeeld van Nederland op zn smalst..goed ingeburgerde, perfect Nederlands sprekende moeder en dochter moeten weg..kind naar Suriname moeder naar India!!
Dat zijn dus az'ers die wel mogen blijven van mij.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:20

Mixje90 schreef:
Ten eerste heb ik die links niet als onzin afgedaan.

dat zeg ik ook niet

Een link is geen bewijs omdat het "een link" is, maar een link kan bewijs zijn om de inhoud ervan.
.

Uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:23

aslo schreef:
Mixje90 schreef:
Ten eerste heb ik die links niet als onzin afgedaan.

dat zeg ik ook niet

Een link is geen bewijs omdat het "een link" is, maar een link kan bewijs zijn om de inhoud ervan.
.

Uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

Het is dan toch vreemd dat mensen een link ergens onder zetten, waarbij de inhoud ervan iets heel anders zegt? Maar telkens als ik dat dan eruit quote of het zeg, wordt er niet op ingegaan.

Dus, logisch? Jazeker. Voor iedereen hier te begrijpen? Blijkbaar niet.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:28

Mixje90 schreef:
http://www.epochtimes.de/politik/europa/bahnhof-linz-

Ben benieuwd of er iets naar buiten komt over gesprekken van onze Europese regeringen met regeringen van landen waar deze economische vluchtelingen vandaan komen. Ga er vanuit dat die wel gevoerd worden.

Ja daar ben ik ook benieuwd naar maar vrees t ergste.
Lees eigenlijk alleen nog maar berichten dat het ene EU land ze dumpt in een aangrenzend EU land.
Daar schiet je dus weinig mee op.
Hoewel t voor sommige lastige vluchtelingen dan wel slecht af kan lopen als ze denken in dat land wel te kunnen rellen, zoals die groep die door een aantal Russen het ziekenhuis in gemept zijn, omdat ze zich ( na uitzetting) daar aan de vrouwtjes vergrepen :+

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:39

aslo schreef:
Mixje90 schreef:
http://www.epochtimes.de/politik/europa/bahnhof-linz-

Ben benieuwd of er iets naar buiten komt over gesprekken van onze Europese regeringen met regeringen van landen waar deze economische vluchtelingen vandaan komen. Ga er vanuit dat die wel gevoerd worden.

Ja daar ben ik ook benieuwd naar maar vrees t ergste.
Lees eigenlijk alleen nog maar berichten dat het ene EU land ze dumpt in een aangrenzend EU land.
Daar schiet je dus weinig mee op.
Hoewel t voor sommige lastige vluchtelingen dan wel slecht af kan lopen als ze denken in dat land wel te kunnen rellen, zoals die groep die door een aantal Russen het ziekenhuis in gemept zijn, omdat ze zich ( na uitzetting) daar aan de vrouwtjes vergrepen :+

Ik heb geen enkel probleem met een corrigerende tik op maat aan een vluchteling die zich aan een vrouwtje vergrijpt. Ook aan een niet-vluchteling die zich aan een vrouwtje vergrijpt.

Waar ik geen enkel begrip voor kan opbrengen zijn acties waarbij door racisten random immigranten aangevallen worden, video of link ernaar is ook in dit topic geweest. Dit komt in Rusland al voor lang voor de crisis in Syrië of iets met vluchtelingen.

Toevoeging:
Russian racism 'out of control
Citaat:
The report into violent racism shows that at least 28 people were killed and 366 were assaulted in 2005.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4969296.stm
Laatst bijgewerkt door FiveSports op 10-02-16 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:42

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:46

Report: Russia in 'daily cluster bomb attacks' in Syria

Citaat:
Over the past two weeks, Syrian government and Russian military forces have carried out daily air strikes using internationally banned cluster bombs in opposition-held areas across Syria, killing dozens of civilians, according to Human Rights Watch.

In a report released on Monday, the monitoring group said that the joint military operations launched at least 14 attacks with the weapons across five governorates since January 26, killing at least 37 civilians, including nine children.

http://www.aljazeera.com/news/2016/02/r ... 26502.html

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:48

aslo schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtel ... uren.dhtml

Geen idee of deze link al eerder geplaatst is, zoja dan nog maar een keer.

Dat is/was toch al bekend Aslo?.
Grotendeel wat hierheen komt , komt vanuit economisch belang.
ik hoop dat de procedures wat sneller gaan en deze mensen met dezelfde snelheid terug kunnen reizen.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:48

Esther28 schreef:
Een voorbeeld van Nederland op zn smalst..goed ingeburgerde, perfect Nederlands sprekende moeder en dochter moeten weg..kind naar Suriname moeder naar India!!

Van mij ook niet.
Als ze geen recht hebben op asiel, dan dus gewoon niet.
Wel vind ik dat het hele proces veel sneller (en daardoor zelfs goedkoper) moet. In onzekerheid zitten is ook echt niet goed.

Maar iemand die niet ingeburgerd is en wel mag blijven , zou naar mijn mening ook niet mogen blijven.

Het moet een geldige reden zijn en men moet willen (dus zijn best doen)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:50

Het probleem is dat ze zelf terug moeten gaan, maar zullen blijven in de illegaliteit...met alle gevolgen van dien.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:53

aslo schreef:
http://www.epochtimes.de/politik/europa ... 05420.html

In dit artikel wordt o.a. Bevestigd dat er met de vluchtelingen ook de nodige economische 'vluchtelingen' zijn meegekomen. Probleem is dat deze blijkbaar niet terug gestuurd kunnen worden en voor de nodige overlast zorgen. Hetgeen leidt tot extra inzet mankrachten wat weer een aanslag is op de economie.

Er komen zelfs vluchtelingen met bomgordels europa binnen....ik zal niet overdrijven...het waren maar 15kilo explosieven Genoeg om drie ArenAs op te blazen....de schatjes

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:56

Mixje90 schreef:
Ik heb geen enkel probleem met een corrigerende tik op maat aan een vluchteling die zich aan een vrouwtje vergrijpt. Ook aan een niet-vluchteling die zich aan een vrouwtje vergrijpt.

Waar ik geen enkel begrip voor kan opbrengen zijn acties waarbij door racisten random immigranten aangevallen worden, video of link ernaar is ook in dit topic geweest. Dit komt in Rusland al voor lang voor de crisis in Syrië of iets .stm

Dit is de bron mbt dat incident.
De foto die erbij staat is van een ander incident maar blijkbaar trekt t lezers? En nee zinloos geweld ben ook ik geen voorstander van. Das wellicht meteen de reden waarom ik vrij sceptisch ben mbt een grote groep vluchtelingen.

http://dailycaller.com/2016/02/04/refug ... t-morning/

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:56

{:}
Esther28 schreef:

Een jaar of 10 geleden...kan langer zijn...werd er ook een familie nederland uitgezet.Familie Gumusch..van turkse afkomst.Ze hadden een goedlopend familie bedrijfje Ik begrijp dat nooit zo goed.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:57

[quote="Mixje90"]@rapido
Gezien het blijkbaar onmeunig moeilijk is om ergens op in te gaan voor sommige mensen, heb ik het geprobeerd te verduidelijken door de weergave van iemands post aan te passen en niet de post zelf.
De dingen waar het echt om gaat heb ik dikgedrukt en iets vergroot.

Het kan ook zijn dat jij ook het verschil niet weet tussen iemand die discrimineert en een racist?

[quote="Mixje90"]

Ook???

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:59

Is ook slechte zaak, de iND loopt jaren achter met hun zaken...

Maar ze weten wel dat ze eventueel niet kunnen blijven, ze gaan steeds in beroep..ondertussen vormen ze een gezin, zetten een business op, wel met het idee, misschien vergeten ze mij..

Dan moet er helaas een lijn getrokken worden..

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:00

Ik zou mij de pis niet lauw laten maken hoor, je wordt steeds voor het doel gezet en er in geschopt...aslo en rapido.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:00

geerke schreef:
aslo schreef:
http://www.epochtimes.de/politik/europa ... 05420.html

In dit artikel wordt o.a. Bevestigd dat er met de vluchtelingen ook de nodige economische 'vluchtelingen' zijn meegekomen. Probleem is dat deze blijkbaar niet terug gestuurd kunnen worden en voor de nodige overlast zorgen. Hetgeen leidt tot extra inzet mankrachten wat weer een aanslag is op de economie.

Er komen zelfs vluchtelingen met bomgordels europa binnen....ik zal niet overdrijven...het waren maar 15kilo explosieven Genoeg om drie ArenAs op te blazen....de schatjes

:(

En dan nog maar niet te spreken over hoe deze cultuur tegen westerse vrouwen aankijkt.
Een tikkeltje anders

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:02

ravellie schreef:
aslo schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtel ... uren.dhtml

Geen idee of deze link al eerder geplaatst is, zoja dan nog maar een keer.

Dat is/was toch al bekend Aslo?.
Grotendeel wat hierheen komt , komt vanuit economisch belang.
ik hoop dat de procedures wat sneller gaan en deze mensen met dezelfde snelheid terug kunnen reizen.

Yup weet ik wel, maar gezien het niet duidelijk is of er gesprekken gaande zijn mbt terug sturen, leek me die link wel toepasselijk.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:48

Moderatoropmerking:
De afgelopen weken is er in dit topic meermaals ingegrepen door het moderatorteam. Diverse bokkers zijn aangesproken op hun manier van reageren en meermaals is het verzoek gedaan om respectvol naar elkaar te blijven. Gister is er in een moderatoropmerking een laatste waarschuwing gegeven. Helaas is gebleken dat het in dit topic niet mogelijk was én is om op een nette manier te discussiëren (op de spreekwoordelijke bal in plaats van op de man), waardoor ons nu niets anders rest dan hier een definitief slotje te plaatsen.

Op Bokt hebben wij ervoor gekozen strenger te zijn dan andere websites of fora. Wij staan een felle discussie toe, maar enkel wanneer er respectvol met elkaar omgegaan wordt en er inhoudelijk op elkaars argumenten wordt ingegaan. Op die manier komt een goede discussie met voor- en tegenargumenten tot stand. Het enkel benoemen en doordrukken van een eigen mening, is niet wat we willen zien. Zoals in de regels staat: "Je mag hier bijna alles zeggen, maar wel op een fatsoenlijke manier."