Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Op fb wordt nu een brief aan poetin massaal gedeeld... Dan schrik ik er toch van hoeveel mensen nog steeds naar Poetin wijzen... Ondanks de berichten van de vs dat er geen bewijs is...
LadyMadonna schreef:Betreft het oogsten van het graan, zou het niet kunnen zijn dat dat bewust gedaan is om beter zicht te krijgen? Er werd eerder gesproken dat er mogelijk na de oogst nog meer brokstukken en lichaamsdelen werden gevonden. Misschien hebben ze het daarom eerder gedaan?
Op fb wordt nu een brief aan poetin massaal gedeeld... Dan schrik ik er toch van hoeveel mensen nog steeds naar Poetin wijzen... Ondanks de berichten van de vs dat er geen bewijs is...
8nnemiek schreef:LadyMadonna schreef:Op fb wordt nu een brief aan poetin massaal gedeeld... Dan schrik ik er toch van hoeveel mensen nog steeds naar Poetin wijzen... Ondanks de berichten van de vs dat er geen bewijs is...
Maar Poetin heeft die mensen wel voorzien van wapens en training enzo. Hij heeft gewoon indirect deze ramp veroorzaakt, en dus zou hij nu ook verantwoordelijkheid moeten nemen en die groeperingen moeten laten oppakken en de wapens afnemen of wat dan ook. Stel je voor dat er een groepje Nederlanders op Duitse vliegtuigen ging schieten.. die zouden hier direct worden opgepakt, dus waarom daar niet?
Caira schreef:Ff serieus, ik zit die link van die Martin te lezen, wat een rare gevaarlijke mensen zeg
Cyella schreef:Caira schreef:Ff serieus, ik zit die link van die Martin te lezen, wat een rare gevaarlijke mensen zeg
Ongelooflijk opdringerig en respectloos inderdaad! Wat ik ook zo erg vind zijn die verhalen van 'De mensen waren al dood'. Nou, dan mag je me toch eens verklaren hoe de mensen levend en wel een paar uur van te voren zijn ingestapt
Nessah schreef:http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... -gebruikt/
Als dit soort dingen waar zijn.. Dat is wel erg hoor, jeetje..
Jaime_ schreef:Cyella schreef:Caira schreef:Ff serieus, ik zit die link van die Martin te lezen, wat een rare gevaarlijke mensen zeg
Ongelooflijk opdringerig en respectloos inderdaad! Wat ik ook zo erg vind zijn die verhalen van 'De mensen waren al dood'. Nou, dan mag je me toch eens verklaren hoe de mensen levend en wel een paar uur van te voren zijn ingestapt
Als je zijn theorie goed naleest, zegt hij dat de mensen op de plek niet de mensen zijn die op vlucht MH17 zaten. Maar mogelijk dummies waren, andere overleden mensen, of passagiers van het eerder verdwenen toestel. Klinkt als bullshit, en ik geloof het ook niet, maar hij haalt wel wat dingen naar boven die inderdaad frappant zijn en op zijn minst wat vraagtekens verdienen.
Jaime_ schreef:Als je zijn theorie goed naleest, zegt hij dat de mensen op de plek niet de mensen zijn die op vlucht MH17 zaten. Maar mogelijk dummies waren, andere overleden mensen, of passagiers van het eerder verdwenen toestel. Klinkt als bullshit, en ik geloof het ook niet, maar hij haalt wel wat dingen naar boven die inderdaad frappant zijn en op zijn minst wat vraagtekens verdienen.
Jaime_ schreef:Als je zijn theorie goed naleest, zegt hij dat de mensen op de plek niet de mensen zijn die op vlucht MH17 zaten. Maar mogelijk dummies waren, andere overleden mensen, of passagiers van het eerder verdwenen toestel. Klinkt als bullshit, en ik geloof het ook niet, maar hij haalt wel wat dingen naar boven die inderdaad frappant zijn en op zijn minst wat vraagtekens verdienen.
Jaime_ schreef:Nessah schreef:http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... -gebruikt/
Als dit soort dingen waar zijn.. Dat is wel erg hoor, jeetje..
Dat is hier al gepost, en ja het is inderdaad niet leuk, maar wat zou jij doen?
8nnemiek schreef:LadyMadonna schreef:Op fb wordt nu een brief aan poetin massaal gedeeld... Dan schrik ik er toch van hoeveel mensen nog steeds naar Poetin wijzen... Ondanks de berichten van de vs dat er geen bewijs is...
Maar Poetin heeft die mensen wel voorzien van wapens en training enzo. Hij heeft gewoon indirect deze ramp veroorzaakt, en dus zou hij nu ook verantwoordelijkheid moeten nemen en die groeperingen moeten laten oppakken en de wapens afnemen of wat dan ook. Stel je voor dat er een groepje Nederlanders op Duitse vliegtuigen ging schieten.. die zouden hier direct worden opgepakt, dus waarom daar niet?
Nessah schreef:Ik lees meer post van jou over dit onderwerp en vind je best onprettig en stellig aanwezig, misschien dat dat aan mij ligt hoorMaar je zit er wel héél erg met je neus bovenop en het lijkt bijna wel alsof je voor de rebellen op wilt komen oid. Nogmaals, kan aan mij liggen hoor.