pfff ik vrees ervoor . Trump en Israël willen koste wat kost niet "verliezen" net een pestkop of vrouwen vermoorder na een scheiding. Ik de vrouw niet niemand de vrouw
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pfff ik vrees ervoor . Trump en Israël willen koste wat kost niet "verliezen" net een pestkop of vrouwen vermoorder na een scheiding. Ik de vrouw niet niemand de vrouw
mysa schreef:Nee vannacht ergens. Maar denk dat het gewoon weer de retoriek van een (gestoorde) bully is.
Babootje schreef:De beurzen reageren in ieder geval positief. AEX weer door de 1000 punten. Prijzen voor olie en gas scherp naar beneden. Eer we dat merken aan de pomp zal wel even duren. De situatie moet eerst weer stabiel zijn. Ze waren wel snel met het verhogen van de prijzen, terwijl er nog flinke voorraden waren en prijsverhogingen nog niet nodig waren. Er worden door de oliebedrijven flinke winsten gemaakt. En door de Overheid (aczijnsen).
Babootje schreef:Als de olieprijs stijgt stijgt ook de BTW die daarover verschuldigd is en dat levert de overheid dus meer op,
Nederland heeft niet direct een probleem met de levering gezien de voorraden die er nog waren en zijn en die tegen een lagere prijs zijn ingekocht. Desondanks zijn wel de prijzen gestegen. Dus is er meer winst gemaakt aan deze ellende,.