Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dinopino schreef:Karl66 ik vind dit wel interessante gegevens. Heb je nog een bron over deze aantaillen? Ik vraag dit om dat ik totaal andere informatie heb. Ik vraag dit aan Karl66. Vind het jammer dat jullie een andere mening direkt aanvechten. Dat jullie niet nieuwsgierig zijn,waarom er mensen zijn die Trump aanhangen. Bij een normale conversatie wil ik graag met jullie mijn opinie delen. Helaas krijg ik dan steeds te horen dat ik een complotdenker ben en zo is elke conversatie onmogelijk. Dat is wel jammer. Het zou mij persoonlijk wel interessant lijken waarom er mensen totaal anders denken. En aangezien ik niet god ben en jullie waarschijnlijk ook niet,kunnen we onmogelijk van elkaar weten wat we denken.
Het is toch veel interessanter open en nieuwsgierig te zijn, zonder elkaar iets te verwijten. Ik wil vrede, ik wil niet dat bevolkingsgroepen elkaar afslachten en zeker niet dat er een kkk komt. Ik wil net als jullie dat alle amerikanen een fatsoenlijk betaalbaar zorgsysteem krijgen. Tenminste ik denk dat jullie dat willen. En wat ik zeker wil is een transparante verkiezing. Onafhankelijk van de winnaar.
Dinopino schreef:Dank je. Heb de link uiteraard bezocht. Dan mijn vraag, wat maakt het dat je deze link voor jou betrouwbaar vindt?
Pien daar ga ik graag op in. Ik wil graag mijn mening toelichten, wanneer ik niet voor complotdenker of aluhoedje wordt uitgemaakt. Deze benamingen zorgen er voor dat bij elke persoon tegenover je de bereidwilligheid om wat uit te leggen, waarom degene zo denkt verdwijnt.
Pien toen Trump verkozen werd, werd er geloof ik,drie jaar lang een procedure gestart om te bewijzen dat de verkiezingen vanuit de kant van Rusland waren gemanipuleerd. Ze hebben dit niet kunnen bewijzen. Waarom is het dan bij deze verkiezingen opeens niet meer relevant dat er invloeden van buiten kunnen zijn?
Berdien ik had je bericht niet gelezen. Lijkt me het handigste nu niet op iedereens vragen te beantwoorden. Dat werkte in het verleden ook niet. Dat wil niet zeggen dat ik niet op je vraag inga, maar niet tegelijkertijd. Wanneer je dit niet erg vindt.
Citaat:The Russian government interfered in the 2016 U.S. presidential election with the goals of harming the campaign of Hillary Clinton, boosting the candidacy of Donald Trump, and increasing political and social discord in the United States. According to U.S. intelligence agencies, the operation was ordered directly by Russian President Vladimir Putin.[1]
Dinopino schreef:Karl hoe bedoel je het is bewezen? Zijn daar officiele papieren van? En wanneer die er zijn, wat zouden dan verkiezingen uberhaupt voor zin hebben? En hoe is het dan mogelijk dat nu Biden zou winnen? Dat is dan toch totaal onlogisch.
Dinopino schreef:Karl hoe bedoel je het is bewezen? Zijn daar officiele papieren van? En wanneer die er zijn, wat zouden dan verkiezingen uberhaupt voor zin hebben? En hoe is het dan mogelijk dat nu Biden zou winnen? Dat is dan toch totaal onlogisch.
Dinopino schreef:Pien daar ga ik graag op in. Ik wil graag mijn mening toelichten, wanneer ik niet voor complotdenker of aluhoedje wordt uitgemaakt. Deze benamingen zorgen er voor dat bij elke persoon tegenover je de bereidwilligheid om wat uit te leggen, waarom degene zo denkt verdwijnt.
Pien toen Trump verkozen werd, werd er geloof ik,drie jaar lang een procedure gestart om te bewijzen dat de verkiezingen vanuit de kant van Rusland waren gemanipuleerd. Ze hebben dit niet kunnen bewijzen. Waarom is het dan bij deze verkiezingen opeens niet meer relevant dat er invloeden van buiten kunnen zijn?
.
pien_2010 schreef:Dinopino ik wil wel graag horen waarom je achter Trump staat.
Dinopino schreef:Karl66 begrijp niet waarom je je zo aangevallen voelt. Ik wil iedereen proberen te antwoorden. Nu krijg ik meerdere reacties tegelijk, die ik allemaal direkt en snel moet beantwoorden. En aangezien op elk antwoord van mij dan door meerdere een reactie komt. Eindigt dit verhaal altijd weer in, waarom geef je geen antwoord op mijn vraag. Het oude touwtrekken van wiens link is het meest betrouwbaarder. Dat is geen discussie dat is linkjes naar elkaar gooien. Ieder mag toch een mening hebben die je op iets bouwt.Ik wil niet stangen ik wil niet treiteren. Wat heb ik daar aan?
Dus er was bij de verkiezingen inmenging van buitenaf in 2016,maar die had geen invloed. Er is nu geen inmenging van buitenaf dus is het logisch dat Biden president wordt. Is het dan ook logisch dat Trump een wet heeft ondertekend, die het strafbaar maakt, dat er bij verkiezingen inmenging is van buitenaf?