Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sneeuwpop schreef:Esther28 schreef:Geerke er bestaat zoiets als een foei knop onder iemands profiel. Lekker aanklikken en dan lees je niks meer van dit soort zuigende en op rellen beluste personen.
Ja, werkt prima moet ik zeggen![]()
sneeuwpop schreef:Esther28 schreef:Geerke er bestaat zoiets als een foei knop onder iemands profiel. Lekker aanklikken en dan lees je niks meer van dit soort zuigende en op rellen beluste personen.
Ja, werkt prima moet ik zeggen![]()
Mixje90 schreef:Wel fijn dat je toegeeft geen bron te hebben en t niet kan onderbouwen, het tegengeluid kan dat vaak wel zoals je hier in dit topic ziet. Maar als ik dingen moet aannemen zonder onderbouwing kan ik net zo goed een fabeltjeskrant gaan lezen in de ochtend en dan denken dat ik iets weet.
Esther28 schreef:Tja ik had je reactie wel verwacht Emmaa...bron is niet links genoeg dus onbetrouwbaar..
Vandaar ook nog een link naar een "echte" krant en opsporing verzocht.
ravellie schreef:Esther28 schreef:Tja ik had je reactie wel verwacht Emmaa...bron is niet links genoeg dus onbetrouwbaar..
Vandaar ook nog een link naar een "echte" krant en opsporing verzocht.
Weet je wat mij opvalt?
Dat hoger onderwijs ( bolwerk van de PvdA?) links is in onderwijs.
( dat merk ik tenminste aan studenten hier, maar ook binnen kring van mensen die ik persoonlijk ken)
Vast om de verdraagzaamheid te stimuleren.
Maar ik denk dat je allemaal ook genoeg om je heen ziet gebeuren wat daar van afwijkt.
'Opsporing verzocht': daar ken ik niet meer naarslecht voor mijn bloeddruk
Alleen het onrecht in het algemeen hoor , ongeacht wie de dader is.
geerke schreef:Aangezien geen stijl en de telegraaf bij jou vallen onder de fabeltjes krant heeft het weinig zin om de bron erbij te vermelden,die bron word toch meteen met de grond gelijk gemaakt.Weet je,ik vraag mij af waarom ik jou zo een hautaine bal vind...terwijl ik Emmaa...waar ik het ook totaal niet mee eens ben een prettige poster vind.Dus daar ligt het niet aan
aslo schreef:Mixje90 schreef:Wel fijn dat je toegeeft geen bron te hebben en t niet kan onderbouwen, het tegengeluid kan dat vaak wel zoals je hier in dit topic ziet. Maar als ik dingen moet aannemen zonder onderbouwing kan ik net zo goed een fabeltjeskrant gaan lezen in de ochtend en dan denken dat ik iets weet.
Zit ik blijkbaar in een ander topic want van beide kanten zijn er onderbouwingen met links.
Wordt alleen lastig als veel van de links door met name jou als Fabeltjeskrant worden afgedaan![]()
Mss interessant voor iemand met tijd teveel om te gaan tellen hoeveel links er geplaatst zijn en door welke 'groep'?
aslo schreef:Klopt dat diegene t recent toe gaf (geen zin om t hele topic door te spitten of diegene eerder wel met onderbouwingen/links kwam, maar vanwege als onzin afdoen, de pogingen gestaakt heeft) ,
feit blijft wel dat er van beide kanten links worden geplaatst ter onderbouwing.
Vwb Fabeltjeskrant, mijn excuses, kwam niet van jou.
Emmaa_ schreef:Maar als ik vraag om bronnen bij dit soort uitspraken dan doe ik mijn ogen dicht voor het echte probleem? Het is zo makkelijk om dit soort dingen te roepen, maar ik ben wel heel benieuwd waar het vandaan komt.
Tcm62 schreef:Emmaa_ schreef:Maar als ik vraag om bronnen bij dit soort uitspraken dan doe ik mijn ogen dicht voor het echte probleem? Het is zo makkelijk om dit soort dingen te roepen, maar ik ben wel heel benieuwd waar het vandaan komt.
[naam], veel vuldig nieuws kijken, mijn grote vriendin Elly Lust, heeft het telefoonnummer nog, ik weet wel een jaar of wat geleden, he. goed geheugen vandaar, nog op tv gegeven...omdat ze nl die dadergroep willen hebben en aangiften nodig hebben..
Waarom toch steeds die bron? Ik word daar gek van...worden we steeds voor leugenaars en verzinsels aangezien dan?
Emmaa_ schreef:Emmaa_ schreef:Maar als ik vraag om bronnen bij dit soort uitspraken dan doe ik mijn ogen dicht voor het echte probleem? Het is zo makkelijk om dit soort dingen te roepen, maar ik ben wel heel benieuwd waar het vandaan komt.
Emma, veel vuldig nieuws kijken, mijn grote vriendin Elly Lust, heeft het telefoonnummer nog, ik weet wel een jaar of wat geleden, he. goed geheugen vandaar, nog op tv gegeven...omdat ze nl die dadergroep willen hebben en aangiften nodig hebben..
Waarom toch steeds die bron? Ik word daar gek van...worden we steeds voor leugenaars en verzinsels aangezien dan?
elenaMM77 schreef:Tcm62 schreef:Elena, even in je profiel gespiekt, zie dat je in het uiterste puntje boven in Nederland woont..hebben ze daar politie? Zijn daar boefjes? Zit daar ook de macromaffia? Kans op terrorisme? Dan zal het inderdaad als er in die open vlakte een diender met een automatisch wapen op een bankje in jouw gemoederlijke parkje zit even schrikken zijn, ik zou dan meteen even het bureau 100 km verder gaan bellen, dat er een gek op een bankje zit.
Beetje charcherend. Beetje humor...maar onderscheid moet er zijn, toch?
Ik hoop dat je ook in de riolen van de samenleving lang genoeg gewoond hebt voordat je daar ging chillen, anders vind ik dat je niet echt begrijpt waar de schoen wringt. En als mensen van dit gedachtegoed massaal gaat stemmen om de diender juist niet te bewapenen, dat we in een eng en gevaarlijk land wonen..
Lees net dat een 15 jarige snotaap met een machinegeweer een bus overvalt..daar kom je dan met je pistooltje als knulletje zijn patroon leegsproeit...
TCM
Allereerst heb ik dat nog niet aangepast, maar dat je ergens woont, wil niet zeggen dat je nergens anders hebt gewoond
Ik ben geboren onder de rook van Amsterdam.. Ik ben op mijn 17e richting Leeuwarden vertrokken.. Dat kende toen nog niet zo'n moord en doodslag, maar ik woonde eral toen Meinder Tjoelker vermoord werd, sterker nog, ik was daar toen net voorbij gekomen. Leeuwarden, ik weet niet of het nog zo is, maar heeft vele van de jaren dat ik er woonde in de top 10 van slechtste woonwijken van Nederland gestaan, met 3 wijken, die als een half circeltje om de wijk lagen waar ik woonde. Zelfs na de renovaties en wijkveranderingen hielp niets..
net voor ik uit leeuwarden vertrok, letterlijk enkele weken ervoor.. Werd bekend gemaakt welke wijk in Nederland het meeste werd ingebroken (via RTL ), guess what.. IK had het niet gedaan trouwens.. was blij dat de koopovereenkomst al getekend was.. want dat zou de verkoop van mijn woning geen goed hebben gedaan als die cijfers een week eerder bekend waren.
https://www.youtube.com/watch?v=TegGZfFiAm8..
In leeuwarden woonde ik vrij dicht op een daklozen opvang en woningen voor ex verslaafden en daklozen. plus die hele ring van 'slechte' wijken zat vol mensen die werkeloos waren, zeer laag inkomen hadden en ja, ook mensen van allochtoonse afkomst (half om half..van beiden evenveel overlast).
Ja, als je een jaartje een tijdelijke woning hebt op een vakantieparkje, tegenover een vakantieparkje, heb je alleen te maken met illegale bewoning door een stelletje oost europeanen.. Toch waren er zelfs op het parkje klachten van verdwenen zaken.. Lekker makkelijk inbreken natuurlijk met huisjes die vaak leeg staan.
Inmiddels woon ik in Helmond. Direct tegen een wijk vol allochtonen, van allerlei plumage en met onze achterzijde van een zeer net appartementencomplex tegen een middelbare school en schuin tegen jawel, ik trek het aan, woonruimte voor ex verslaafden en daklozen (wist ik niet vooraf)
daar bovenop.. Mijn vader kwam niet tussen de middag thuis met zijn broodtrommeltje, woonde te ver weg.. maar ik kom wel gewoon uit die tijd.. Het rare was, ik kon mijn fiets rustig overal open laten staan onder de rook van amsterdam.. op school, thuis, nooit problemen.
ik woonde anderhalve maand in Leeuwarden, wordt mijn fiets, die ik kreeg toen ik naar de middelbare school ging gejat terwijl hij braaf op slot stond..
Dus ik zou niet te snel denken dat het noorden zo heilig is.. Want met name de stad Leeuwarden is helemaal niet zo vrolijk en vrij van misdaad..
ja, moord en doodslagcijfers liggen lager dan in het westen..maar geweldsdelicten zijn er genoeg.. en kwa diefstal en inbraak overtreft het de randstad vaak.
In het noorden zou er geen kans op terrosisme zijn?
wat denk je van een aanslag op de gasvoorziening?
in de jaren 80 is er al eens een poging ondernomen om in het noorden een aanslag op de watervoorziening te doen en deze buiten werking te stellen..
En waar denk je dat 'de Punt' ligt?
lol.. en voor je wijst naar de vliegtuigkaping die er ooit was.. De tank stond op ons erf met zijn loop op schiphol gericht.
och, ja.. Driemaal raden waar ik was toen op 09-09-2004 die bom afging op de Australische Ambasade in jakarta? Ik zat 750 meter verderop toen ik het hele circus met gierende banden en zwaailichten voorbij zag komen na een hele zware klap.
De sores in Frankrijk heb ik ontlopen. niet eens gepland, want onze planning was om die vrijdag gewoon naar het park te gaan en daarna in parijs te eten en te overnachten.. om 11.00h besloten we de plannen te wijzigen en op huis aan te gaan.
(begin nu toch wat aan mijzelf te twijfelen.. lijkt wel of ik misdaad aantrek)
Ik denk dat je je mij wilde wegzetten als een soort noordelijk boertje die er geen verstand of gevoel bij zal hebben, omdat ik er niets van zou kunnen weten?
Je weet maar nooit.. soms blijken ze heel wat klappen van diverse molens te hebben meegekregen.
Misschien juist, omdat ik op gevoelige plekken heb gezien, wordt ik nerveus van zware bewapening.
rapido schreef:Mixje90 schreef:Bewijs.
Ik ben een racist, omdat ik vind dat er wel genoeg draagvlak is gegeven aan islamisering ( volbouwen met moskeeen) alsdus meneer in de mix
Quoten in een nieuwe dimensie. Met hoofdletters![]()
Je maakt er nogal een werk van!
aslo schreef:http://www.epochtimes.de/politik/europa ... 05420.html
In dit artikel wordt o.a. Bevestigd dat er met de vluchtelingen ook de nodige economische 'vluchtelingen' zijn meegekomen. Probleem is dat deze blijkbaar niet terug gestuurd kunnen worden en voor de nodige overlast zorgen. Hetgeen leidt tot extra inzet mankrachten wat weer een aanslag is op de economie.
ravellie schreef:Mixje90 schreef:
Als jij niet wil dat ze een moskee krijgen, maar Christenen wel een kerk, Joden wel een Synagoge etc. etc. dan ben je aan het discrimineren ja.
Sorry.....maar dat is niet anders
Bewijs.
Ik ben een racist, omdat ik vind dat er wel genoeg draagvlak is gegeven aan islamisering ( volbouwen met moskeeen) alsdus meneer in de mix