Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Even geduld hebben dan verschijnen er op een gegeven moment gele en rode bewegende vliegtuigejes. Daarop duwen en je krijgt vluchtnummer, type vliegtuig enz te zien.
Vreemd dat er nu via tjechie gevlogen wordt ipv recht over duitsland heen net als gister. Het australische vliegtuig nog niet gevonden
Deijs schreef:Lins_Vetra schreef:Gadverdamme
http://www.martinvrijland.nl/2014/07/21 ... eeftijden/
Dit is echt walgelijk. Sandy is ook een collega van mij. Ik vind het niet oké dat dit wordt gepubliceerd. Wat denkt die kerel wel niet?? Zo enorm kwetsend om persoonlijke issues in twijfel te trekken.
Gadverdamme
Quote:
Heel erg opvallend is dat de aankomst van familieleden bij de rouwbijeenkomst van vandaag niet gefilmd mag worden. Stond zojuist op teletekst. Volgens mij is deze hele ramp niet alleen een false flag maar zelfs een Hoax.
WTF
nouja zeg.... die vent scoort niet helemaal. Waar haalt ie het vandaan?! bah.
Kentaro schreef:Ik wist dat luchtverkeerleider een zeer stress volle baan was, maar jeetje als je dit ziet kun je dat toch nooit allemaal uit elkaar houden?!
Nayomie schreef:Ja, maar als je nagaat dat er 100 tot 300 mensen in een vliegtuig zit, dat is op een dag best veel.