Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:DDW1190 schreef:ja idd, dit is wel een beetje vergezocht!
net zoals dat de verzekering van de dader die alle schadevergoeding moet betalen voor de slachtoffers en de mensen die het hebben gezien en die in een shocktoestand blijven!
En wat denk je van zijn ouders, die nu ook geen leven meer hebben? Die met de nek aangekeken worden en zelfs mede-verantwoordelijk gevonden worden door naasten en zich daar voor publiek voor moeten verontschuldigen?! Bedreigingen naar zich toe geworpen krijgen op de meest verschrikkelijke manieren?!
Net of je als ouder verantwoordelijk bent voor de daden van je 38-jarige zoon... Verschrikkelijk!
Onassa schreef:Vandaag was de uitvaart van de dader, 10 familie leden waren daarbij aanwezig.
Lauste schreef:Een nicht van de collega van mijn moeder was ook omgekomen bij dit drama.
Gisteren waren Willem-Alexander en Maxima op visite geweest bij de moeder van deze vrouw.
En die vrouw had volgens mij net een kleinkind gekregen, dus de hele kamer was met roze babyspulletjes enzo.
Vraagt Willem-Alexander: 'Wat is het eigenlijk? Een jongen of een meisje?'![]()
Maar ik vind het echt heel erg goed van ze, dat ze dat gedaan hebben.
Lauste schreef:Een nicht van de collega van mijn moeder was ook omgekomen bij dit drama.
Gisteren waren Willem-Alexander en Maxima op visite geweest bij de moeder van deze vrouw.
En die vrouw had volgens mij net een kleinkind gekregen, dus de hele kamer was met roze babyspulletjes enzo.
Vraagt Willem-Alexander: 'Wat is het eigenlijk? Een jongen of een meisje?'![]()
Maar ik vind het echt heel erg goed van ze, dat ze dat gedaan hebben.
Snadrem schreef:Zouden ze niet bewust een hele kleine begrafenis hebben gehouden, met alleen de directe familie bijvoorbeeld? Lijkt mij dat wanneer je met een groot gezelschap gaat, de kans ook weer wat groter is dat je in confrontatie komt met een stel van die Suzuki Swift Hooligans. Ik vind het ergens ook ontzettend dom van de kranten dat ze het adres van de begraafplaats hebben vermeld, zo iemand kunnen ze nu beter onder een pseudoniem begraven, want dat graf gaat nog vele malen geschonden worden.