Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Leersum Utrecht
09-12-2024
09.00 uur
Vanmorgen rond 9.00uur wolf gezien op Het Leersumse Veld. Probeerde ons te benaderen. Door schreeuwen hield hij afstand maar bleef een tijd meelopen en benaderen. Uiteindelijk liep hij bij ons vandaan.
Betrouwbaarheid hoog
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Mist schreef:Mogelijkheid om te stemmen Stelling vd dag Telegraaf https://www.telegraaf.nl/watuzegt/76033 ... PWEdAl7fKA
Onali schreef:Nav Leersum.
Ik word hier zo moe van;
[ Afbeelding ]
Zonder foto geloven ze je niet, met foto is het weer niet goed.
Citaat:9 december 2024/Hulsthorst/Gelderland
Aanval op hond in het buitengebied van Hulsthorst
Tekst melder:
Ik woon in Hulshorst, donker buitengebied.
Loop met met mijn kleine hond naar ons chalet toe en ze wordt uit het niks gegrepen door iets wat uit de bosjes vloog. Ik heb geschreeuwd en heel oneerbiedig mijn hond over het hek bij de buren gegooid. Ze heeft een flinke bijtwond en we gaan zo naar de dierenarts.
---
Melder is nu met haar hond naar de dierenarts
Wij wensen baasje en hond heel veel sterkte!
tienus63 schreef:Aanval op hond Hulshorst GldCitaat:9 december 2024/Hulsthorst/Gelderland
Tekst melder:
Loop met met mijn kleine hond naar ons chalet toe en ze wordt uit het niks gegrepen door iets wat uit de bosjes vloog. Ik heb geschreeuwd en heel oneerbiedig mijn hond over het hek bij de buren gegooid. Ze heeft een flinke bijtwond en we gaan zo naar de dierenarts.
---
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf in cultuurlandschap
https://www.facebook.com/share/p/198sSr ... tid=WC7FNe
Citaat:9 december 2024/Hulsthorst/Gelderland
UPDATE
Ze heeft een roesje gehad omdat ze zo angstig en in paniek was. Ze heeft een gezwollen nek, er zijn röntgenfoto's gemaakt maar er is gelukkig geen schade aan de nekwervels. Ze hebben DNA afgenomen van de wond en daarna de wond schoongemaakt en verbonden, zodat mijn andere hond er niet aan gaat likken. Ze krijgt antibiotica en ontstekingremmers en morgen mag het verband eraf
tienus63 schreef:Aanval op hond Hulshorst GldCitaat:9 december 2024/Hulsthorst/Gelderland
Tekst melder:
---
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf in cultuurlandschap
https://www.facebook.com/share/p/198sSr ... tid=WC7FNe
Citaat:09-12-2024
Ommen Overijssel
19.00 uur en daarna 22.00 uur
Zichtmelding van 3 wolven
Onlogische locatie en verplaatsing
Betrouwbaarheid laag.
"Vanavond 2 keer 3 wolven gezien met wildcamera in laar bos schuin tegen over de ijsbaan in het moeras gebied. Liepen eerder die avond aan de rand van het bos langs de stations weg in het weiland. Dit was rond 19 uur. En 22.00 liepen ze in het moeras gedeelte in het bos. Heel duidelijk met de warmte camera in beeld gehad".
Deze camera slaat geen beelden op.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf