Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ravellie schreef:Over tolerantie en aanpassen gesproken:
WNL zette het op een rijtje:
Wij zijn ons als Nederlandse bevolking behoorlijk aan het aanpassen. Niet direct positief of negatief opgesteld, maar wel wat je om je heen kunt vaststellen:
(islamisering)
-Als Wilders wat roept, dan kruipen wij voor Saoedie Arabie (die houden wij te vriend i.v.m. handel, maar mensenrechten daar is wel even een issue)
Esther28 schreef:Tcm62 schreef:
In Amsterdam is er een meldpunt voor homo's die in elkaar worden getrimd, dadergroepen zijn ....
Dat laat zich raden....
Esther28 schreef:Tcm62 schreef:
In Amsterdam is er een meldpunt voor homo's die in elkaar worden getrimd, dadergroepen zijn ....
Dat laat zich raden....
Citaat:Vooral jonge autochtone mannen stellen zich agressief op tegen homo's en lesbiennes. Dat blijkt uit het rapport 'Antihomogeweld in Nederland' van de Nationale Politie.
Esther28 schreef:Tja ik had je reactie wel verwacht Emmaa...bron is niet links genoeg dus onbetrouwbaar..
Vandaar ook nog een link naar een "echte" krant en opsporing verzocht.
purny schreef:En zoiets zeg ik al tijden. Wie weet wat er hier in het land zit. Maar als je je mening daarover zegt ben je een racist.
EskeGirl schreef:purny schreef:En zoiets zeg ik al tijden. Wie weet wat er hier in het land zit. Maar als je je mening daarover zegt ben je een racist.
Discrimineren is iets anders dan racisme. Discrimineren is wanneer je een bepaalde bevolkingsgroep achterstelt (als voorbeeld: een synagoge mag niet, kerk wel. Of: ik neem geen 20-jarigen aan want die zijn te oud).
Racisme is dus tja... een ras achterstellen. Zoals: alle donkere mensen zijn dom. Alle blanken moeten dood. Gezien moslim geen ras is, of een land, kan je die alleen discrimineren. Of Xenofobie (zo schrijf je dat toch), natuurlijk.
Tcm62 schreef:Elena, even in je profiel gespiekt, zie dat je in het uiterste puntje boven in Nederland woont..hebben ze daar politie? Zijn daar boefjes? Zit daar ook de macromaffia? Kans op terrorisme? Dan zal het inderdaad als er in die open vlakte een diender met een automatisch wapen op een bankje in jouw gemoederlijke parkje zit even schrikken zijn, ik zou dan meteen even het bureau 100 km verder gaan bellen, dat er een gek op een bankje zit.
Beetje charcherend. Beetje humor...maar onderscheid moet er zijn, toch?
Ik hoop dat je ook in de riolen van de samenleving lang genoeg gewoond hebt voordat je daar ging chillen, anders vind ik dat je niet echt begrijpt waar de schoen wringt. En als mensen van dit gedachtegoed massaal gaat stemmen om de diender juist niet te bewapenen, dat we in een eng en gevaarlijk land wonen..
Lees net dat een 15 jarige snotaap met een machinegeweer een bus overvalt..daar kom je dan met je pistooltje als knulletje zijn patroon leegsproeit...
Mixje90 schreef:Aan de mods die meelezen:
Excuses dat ik misschien vaak off-topic ga. Echter wordt er niet ingegaan op post die mensen typen welke geen normale onderbouwing hebben, maar wel bijdragen aan een negatieve houding tegenover bepaalde minderheden, dus doe ik dat wel.
Ik vind het ook helemaal niet erg om op bepaalde dingen in te gaan en te reageren, ondanks dat het off-topic is. Ergens is veel wel gerelateerd aan het topic, ondanks dat het er niet direct mee te maken heeft.
geerke schreef:Waarom doe je dit niet per pb???er word hier niemand zwart gemaakt als bevolkingsgroep....als jij geen onderscheid kan/wil maken tussen feiten en verzinsels is dat jouw probleem.Je kunt alle negatieve berichtgeving wel wegwappperen als zijnde racisme...dat doen bepaalde politieke partijen ook al meer dan 30 jaar,en kijk wat het nederland heeft gebracht.Nee..ik heb geen bron en ik kan het ook niet onderbouwen.Alleen negatief commentaar moet onderbouwd worden, heb je dat nou zelf niet door??