Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remy schreef:We gaan hier niet uitkomen, Ravellie![]()
Als je zegt dat je het erg vind dat de wereld zo veel harder is geworden en dat je je vroeger veel veiliger voelde dan wordt dat door links weggewuifd. Maar de noodzaak om de politie zwaarder te bewapenen die een gevolg is van dezelfde oorzaak, dat is dan toch wel weer jammer.
Ik vind het ook erg jammer dat er zo veel al veranderd is. Dat mijn land al zo veel veranderd is dat het kennelijk nodig is om zulke extreme maatregelen te nemen
Mixje90 schreef:ravellie schreef:Daarbij denk ik dat Jan net zo snel aan het werk komt als 'Mo'.
Er zijn tig mensen met een HBO studie achter de rug, die al jaren solliciteren en niet aan de bak komen, of een baan onder hun niveau accepteren.
Alleen al binnen mijn kennissenkring hoor ik dat geregeld.
Typerend dat een 'Mo' direct roept dat er discriminatie is als je er ergens niet aangenomen wordt.
Zou dat een 'feit' zijn dat ik ergens aan mag plakken?
Je kunt denken wat je wil, maar er is genoeg onderzoek naar gedaan. Als jij iets zegt is het zeer zeker geen feit, wat je er ook achter plakt, tenzij je dit goed kunt onderbouwen.
Zelfs Rutte geeft het toe... Maar volgens jou bestaat het niet.
Mixje90 schreef:@tcm, ben je ergens in dit topic Racist genoemd? Sommige zeggen het zo vaak dat ik denk dat ik wat gemist heb. Misschien een quote ergens? Of zijn niet alle berichten in dit topic zichtbaar voor iedereen?
Tcm62 schreef:Mixje90 schreef:@tcm, ben je ergens in dit topic Racist genoemd? Sommige zeggen het zo vaak dat ik denk dat ik wat gemist heb. Misschien een quote ergens? Of zijn niet alle berichten in dit topic zichtbaar voor iedereen?
Nee berichten worden stelselmatig van mij en mededenkers als racistisch bestempelt..voelde mij even genoodzaakt op je te reageren...![]()
Hoop van jouw nog een keer echt een waardevolle mening te gaan lezen ipv alleen maar afzeiken, maar dat zal wel niet...![]()
Tcm62 schreef:Nee berichten worden stelselmatig van mij en mededenkers als racistisch bestempelt..
Mixje90 schreef:ravellie schreef:Zij krijgen bijv een eigen moskee, eigen school, eigen gebedsruimte,inspraak in de politiek.
Dat kan allemaal, en in dat patroon zie je steeds meer uitbreiding,
Als een Nederland daar iets van zegt, dan ben je een:....
Als jij niet wil dat ze een moskee krijgen, maar Christenen wel een kerk, Joden wel een Synagoge etc. etc. dan ben je aan het discrimineren ja.
Sorry.....maar dat is niet andersCitaat:"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
ravellie schreef:Mixje90 schreef:
Je kunt denken wat je wil, maar er is genoeg onderzoek naar gedaan. Als jij iets zegt is het zeer zeker geen feit, wat je er ook achter plakt, tenzij je dit goed kunt onderbouwen.
Zelfs Rutte geeft het toe... Maar volgens jou bestaat het niet.
Is er ook al onderzoek naar gedaan hoeveel Nederlanders zijn aangenomen bij Turkse/ Marokaanse bakkers/supermarkten , slagers etc
Ik hoor het graag van je.
En de ook de feiten
Citaat:Is er ook al onderzoek naar gedaan hoeveel Nederlanders zijn aangenomen bij Turkse/ Marokaanse bakkers/supermarkten , slagers etc
Ik hoor het graag van je.
ravellie schreef:Mixje90 schreef:
Als jij niet wil dat ze een moskee krijgen, maar Christenen wel een kerk, Joden wel een Synagoge etc. etc. dan ben je aan het discrimineren ja.
Sorry.....maar dat is niet anders
Bewijs.
Ik ben een racist, omdat ik vind dat er wel genoeg draagvlak is gegeven aan islamisering ( volbouwen met moskeeen) alsdus meneer in de mix
Tcm62 schreef:Ja nog zo iemandook jij voegt voor mij niets toe...gaat ook weer in de niet lees mode...
Vind jullie een rellerige insteek in dit topic, vandaar..
ravellie schreef:Over tolerantie en aanpassen gesproken:
WNL zette het op een rijtje:
Wij zijn ons als Nederlandse bevolking behoorlijk aan het aanpassen
Niet direct positief of negatief opgesteld, maar wel wat je om je heen kunt vaststellen:
(islamisering)
-gescheiden zwemmen
ravellie schreef:Over tolerantie en aanpassen gesproken:
WNL zette het op een rijtje:
Wij zijn ons als Nederlandse bevolking behoorlijk aan het aanpassen
Niet direct positief of negatief opgesteld, maar wel wat je om je heen kunt vaststellen:
(islamisering)
-cartoonisten letten op wat ze tekenen