Deijs schreef:Nouja zeg! ik vind het nu wel spooky worden dat er opeens meerdere vliegtuigen foetsie zijn of neerstorten.
Het wordt nu natuurlijk ook extra groot uitgemeten in de media

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deijs schreef:Nouja zeg! ik vind het nu wel spooky worden dat er opeens meerdere vliegtuigen foetsie zijn of neerstorten.
Traiectum schreef:Deijs schreef:Nouja zeg! ik vind het nu wel spooky worden dat er opeens meerdere vliegtuigen foetsie zijn of neerstorten.
Het wordt nu natuurlijk ook extra groot uitgemeten in de mediawe 'zien' het nu meer dan normaal, vóór vorige week zou dit een klein berichtje zijn geweest waar maar weinig mensen aandacht aan zouden besteden. Nu is alles wat met vliegtuigen te maken heeft groot nieuws.
Citaat:"Niemand zegt iets op camera, maar zodra de camera uitging, zei een van de gewapende separatisten mij: 'dit wordt wereldoorlog drie'. Als hier een internationale troepenmacht komt, breekt de pleuris uit'."
gohya schreef:pmarena schreef:Of een teken dat de beste man gewoon bang is voor wat er komen gaat
Dat denk ik niet hoor,die zijn nergens bang voor daar.Wat Raponsje zegt,geloof ik ook.
pmarena schreef:Of een teken dat de beste man gewoon bang is voor wat er komen gaat
Een "internationale troepenmacht" kan trouwens ook suggereren dat die man denkt aan een leger dat zich even met hun strijd komt bemoeien, en niet "slechts" een stel veredelde agenten die die crash-site daar komen beveiligenCitaat:"Niemand zegt iets op camera, maar zodra de camera uitging, zei een van de gewapende separatisten mij: 'dit wordt wereldoorlog drie'. Als hier een internationale troepenmacht komt, breekt de pleuris uit'."
gohya schreef:Gisteravond bij Nieuwsuur die man horen praten? ben zijn naam kwijt,hij komt uit Amerika.
Die verwacht ook,als er niet ingegrepen word, dat er hetzelfde gaat gebeuren als wat er in de jaren 30 gebeurde.En deze man verteld echt geen onzin of sprookjes.