Wij van rechts zijn blij vanwege deze doelstellingen en links is blij omdat het maar doelstellingen zijn.
Heeft Rutte gelijk dat het een akkoord is voor iedereen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Ik zou als ik jou was, eerst het een tijdje aan willen zien: wat gaat er in werkelijkheid gebeuren, welke punten kunnen we over 2,3 jaar afvinken. Ze zeggen niet voor niets 'wie het laatst lacht, lacht het beste'.
Waar lees je dan dat links blij is?
Alet74 schreef:Ik weet niet of dat mooi is. In mijn opinie hebben de heren dan 2 maanden voor niets gepraat, zonde van mijn belastinggeld. Ik zou liever zien dat het een goed doortimmerd akkoord is, zonder al te veel mitsen en maren, zodat men aan het werk kan. Maar dat is volgens jou dus niet zo?
Ik ga er nu in principe van uit dat het kabinet 4 jaar blijft zitten. Of ik het hoop is een tweede. Dat hangt af van de ontwikkelingen.
Alet74 schreef:Dan is er in ieder geval iemand blij.
NatsjavE schreef:...maar ik zal niet klagen...voor mijn portemonnee is het een zegen...Ik ben heel erg benieuwd wat de PVVstemmer met een kleine beurs hiervan gaat denken
Alet74 schreef:Het boerka-verbod is natuurlijk symboolpolitiek. Want hoeveel vrouwen met een boerka wonen er nu in feite in Nederland? Geen miljoen, geen 100.000, geen 10.000, zelfs geen 1000. Ongeveer 250. Dat gaat dus nergens over.
janesmith schreef:Maak je maar geen zorgen om de PVV stemmers, want die komen ruimschoots aan hun trekken vanwege het immigratie-, integratie-, veiligheid- en ouderenbeleid. Ook dat boerka en hoofddoekjespunt zal ze blij maken.
NatasjavE schreef:janesmith schreef:Maak je maar geen zorgen om de PVV stemmers, want die komen ruimschoots aan hun trekken vanwege het immigratie-, integratie-, veiligheid- en ouderenbeleid. Ook dat boerka en hoofddoekjespunt zal ze blij maken.
En diegene met een jaarinkomen tot 50 duizend euro schikken zich zomaar met het feit dat zei meer mogen inleveren dan diegene die meer verdienen????....
OMG... weet je wel wat je zegt....
![]()
janesmith schreef:Om dat te begrijpen moet je echt PVV'er zijn. Let de komende weken maar op de peilingen, dan zul je versteld staan van de uitslag.
Ik voorspel eerder winst dan verlies.
NatasjavE schreef:janesmith schreef:Om dat te begrijpen moet je echt PVV'er zijn. Let de komende weken maar op de peilingen, dan zul je versteld staan van de uitslag.
Ik voorspel eerder winst dan verlies.
Je kan geen PVVer zijn want er is maar een lid en dat is Wilders...maar goed dat is miereneuken.
Ik wacht het rustig en gelaten af.
janesmith schreef:Dan zijn er vele miljoenen ook geen PVDA'er, SP'er, D66'er of GL'er, want ook die hebben veel minder leden dan er op gestemd hebben.