prompter schreef:Ja ik snap dat ook nooit, zoiets komt altijd uit.
Vooral als je dan voor zo'n functie gaat. Je weet dat ze dan als stront van je willen vinden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Ik had hier ook wel iets verwacht over de niet kloppende cv van Van Berkel. Ik snap echt niet hoe zoiets maar kan in zulke functies.
Hoe kun je nou ooit hebben gedacht dat je geen HBO maar een Universitaire studie hebt gedaan? Echt heel ongeloofwaardig.
Petpa schreef:_San87_ schreef:Tussen een propedeuse hbo en een studie rechten plus een master bedrijfskunde zit een grote oceaan. Sorry, maar dat is gewoon liegen.
Laat dat sorry maar weg.
Het is gewoon liegen!
._San87_ schreef:Tussen een propedeuse hbo en een studie rechten plus een master bedrijfskunde zit een grote oceaan. Sorry, maar dat is gewoon liegen.
. Op dat moment niet erg, maar als ze me morgen vragen voor minister van Landbouw zal de hele wereld er schande over spreken.
juval schreef:_San87_ schreef:Tussen een propedeuse hbo en een studie rechten plus een master bedrijfskunde zit een grote oceaan. Sorry, maar dat is gewoon liegen.
het is maar net hoe zwaar je daaraan tilt. Ik denk niet dat er iemand is die 1000% zuiver is. Ik beken dat ik ook wel eens het vakje hbo/universitair heb aangevinkt toen ik een verzekering bij Promovendum wilde afsluiten. Op dat moment niet erg, maar als ze me morgen vragen voor minister van Landbouw zal de hele wereld er schande over spreken.
juval schreef:_San87_ schreef:Tussen een propedeuse hbo en een studie rechten plus een master bedrijfskunde zit een grote oceaan. Sorry, maar dat is gewoon liegen.
het is maar net hoe zwaar je daaraan tilt. Ik denk niet dat er iemand is die 1000% zuiver is. Ik beken dat ik ook wel eens het vakje hbo/universitair heb aangevinkt toen ik een verzekering bij Promovendum wilde afsluiten. Op dat moment niet erg, maar als ze me morgen vragen voor minister van Landbouw zal de hele wereld er schande over spreken.