DubbelFun schreef:Ik snap niet dat Willem & Maxima nog daar willen logeren
Dat was het eerste wat ik dacht bij het zien van het bericht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MizzMontana schreef:DubbelFun schreef:Ik snap niet dat Willem & Maxima nog daar willen logeren
Dat was het eerste wat ik dacht bij het zien van het bericht.
Waarom verbaast me dat niksCitaat:Netanyahu wil pijpleiding als alternatief voor Straat van Hormuz
Netanyahu vertelt ook over scenario's die hij voor zich ziet als Israël zijn oorlogsdoelen heeft bereikt. De Israëlische premier wil dan pijpleidingen voor olie en gas aanleggen vanuit onder meer de Verenigde Arabische Emiraten en Saoedi-Arabië naar Israël. Daar moet de pijpleiding uitkomen bij Israëlische havensteden.
Foaly schreef:Je kunt op staatsbezoek niet de uitnodiging afslaan om bij het staatshoofd te overnachten. Ik denk ook niet dat ze staan te springen, maar ze hebben inderdaad geen keuze. In elk geval niet zonder de VS zo vreselijk te schofferen dat je de hele NAVO gelijk kunt opdoeken
Electra63 schreef:BigOne schreef:Het is toch wel apart dat Iran gewoon verteld dat leiders sneuvelen maar Israël de kaken stijf op elkaar houdt. Volgens geruchten ) die er dan komen) zijn netanyahu , g-vir en een stuk of wat andere leiders de pijp uit.
Ik kwam net op SM ook een heel bericht met onderbouwing tegen, dat Netanyahu al op 6 maart gedood is.
Dat de beelden van Netanyahu van na die tijd met AI zijn gemaakt.
Ze verwijzen naar bepaalde patronen en lichtinval enz.
Haifa staan in brand; olie-opslag is geraakt door meerdere Iraanse raketten.
Wat zal dat voor gevolgen hebben ?
mysa schreef:Hebben jullie Trump's reactie gezien op het overlijden van de voormalige FBI-chef Mueller?
Die man is werkelijk gespeend van ieder fatsoen.
Benzz schreef:Bijzonder weer, de Amerikanen beweren een 15 punten plan te hebben om de oorlog met Iran te stoppen. Iran zegt: Amerika onderhandeld met zichzelf en niet met ons en we gaan ook niet onderhandelen.