Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mysa schreef:Kamer komt toch terug van reces: https://nos.nl/artikel/2576848
BigOne schreef:Ik ook niet , pvv en bbb en sgp steunen het niet. Denk aan het hokje dat je rood maakt in oktober. Bbb heeft een statement uitgebracht dat regelrecht door Wilders geschreven kon zijn.
dems75 schreef:Sorry hoor, maar Kerrelain heeft toch echt geen idee waar ze over praat?. Ze roeptoetert PVV retoriek, neemt Russische propaganda voor waar aan en cpoy paste dat 1 op 1 op de socials. Als die partij nog 1 zetel krijgt volgende verkiezingen, eet ik m'n cap op.
mysa schreef:Qatar, Saudi-Arabië en Egypte hebben gisteren kennelijk een verklaring uitgegeven waarin ze Hamas oproepen de wapens neer te leggen en Gaza te verlaten.
Electra63 schreef:Het lijkt mij beter dat Hamas verdwijnt, het is een terreurbeweging, die vreselijke misdaden heeft begaan waar Israëliërs en Palestijnen slachtoffer van zijn.
Maar of dat ooit gaat gebeuren?
Er is een hele jonge generatie Palestijnen die de gevolgen van de wraak van Israël ondervindt; zij hebben honger, zijn gewond, zijn (half)wees geworden, hebben geen huis meer, soms geen familie meer en geen onderwijs of zorg. Zij zijn getraumatiseerd en dat doet de situatie Israël zeker geen goed.
BigOne schreef:
BigOne schreef:Ja natuurlijk maar er komt steeds meer bewijs dat de Israëli’s het bewust door hebben laten gaan.
Zendamateurs moesten apparaten uitschakelen ,
IDF werd de andere kant ( zover mogelijk weg ) op gestuurd,
eigen mensen gedood tijdens bevrijding van de nederzetting,
er was een jaar van tevoren al gewaarschuwd door buitenlandse veiligheidsdiensten, het verbreken van bestand .
Het lijkt er dus sterk op dat dit een reden moest zijn voor Netanyahu om Gaza te vernietigen.
Zeggen dat dit Netanyahu goed uitkwam is wat anders dan duidelijke bewijzen!!