Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Zijn regelmatig stotterige / onduidelijke praat is ook super jammer
Cowboy55 schreef:pmarena schreef:Ik weet 1 ding heel zeker en dat is dat Trump in de praktijk echt geen enkele kans meer maakt om weer president te worden, dat gaat gewoon niet gebeuren. Daarvoor is er teveel water under the bridge. De Republikeinen hopen dat hun Trump-probleem opgelost wordt door de democraten en de lopende rechtszaken. En door het volk waar echt geen meerderheid meer is te vinden voor "the orange Mussolini" zoals Michael Cohen zo mooi zegt![]()
Maar puntje bij paaltje willen ze er achter gesloten deuren zelf ook héél graag vanaf.
Met een handjevol fanatieke Maga's en de ruggengraatlozen die op camera doen alsof ze niet tegen Trump zijn, gaat 'ie het gewoon niet redden.
Het probleem is (net als destijds vs Hillary) dat Biden voor veel Republikeinen geen alternatief is.
Dat snapte ik destijds bij Hillary niet totdat ik wat Republikeinen sprak met een bloedhekel aan Trump ("he's a gaping @sshole") maar bij Biden snap ik het wel. Die man wordt kalmaan ECHT te oud. Dus voor veel Republikeinen wordt het straks (weer) een keuze uit 2 kwaden.
Cowboy55 schreef:Ik voorzie (een aankondiging van) marine-oefeningen van Japan en/of Zuid Korea en/of de VS in de Japanse Zee. Dan slaat de paranoia toe bij Kim (stel we hebben niet genoeg munitie als 'ZE' aanvallen) en zal het snel minder worden met leveringen aan Rusland.
Overigens: helemaal niet genant hoor dat je kogels opraken, jij Superpower Rusland......
pmarena schreef:Pence is afgehaakt omdat hij geen kans maakt. De niet-Trumpers vinden Pence een stumperd omdat hij altijd achter Trump gestaan heeft - en nog steeds. De wel-Trumpers vinden Pence een stumperd omdat hij op jan 6th niet hun zin heeft gedaan.
Ik denk dat je je er op verkijkt hoeveel geld er in het Trump kamp blijft. Genoeg bedrijven die zich ervan bewust zijn dat Trump niet zo'n heel populair "brand" meer is en beseffen dat het ook aflopende zaak is met al zijn juridische problemen
Als je echt denkt dat de Amerikanen het laten gebeuren dat Trump ooit nog eens zoveel macht gaat krijgen dan ben je imo gewoon niet realistisch. Geeft niet, het is een creep in de categorie "onkruid vergaat niet" die je heel goed in de gaten moet houden want die glibbert overal tussendoormaar dat is zelfs bij Trump niet oneindig en zo hoog zal hij nooit meer stijgen. Daarvoor zijn zich nu teveel mensen bewust van zijn ware aard.
Dat Nederland / de wereld niet zo achter Amerika aan zou moeten hobbelen ben ik met je eens nikkel
Maar ja het is wel begrijpelijk waarom we dat wel doen.