xJennifx schreef:fargo">>>
[quote="xJennifx schreef:Ik denk dat het zo prima gegaan is naar omstandigheden.
Het is een oorlogsgebied en je moet maar net alle materialen gereed hebben om 298 lijken op te bergen! Het moet altijd even op gang komen, die mensen moesten daar eerst ook nog eens heen, dingen moesten geregeld worden, etc. etc. deze ramp was ongepland, logisch dat het tijd inneemt om de zaken te regelen.
Ik denk inderdaad dat we echt eigenlijk niet mogen klagen, het is daar een heel bedreigend en explosieve situatie qua oorlog en onlusten. Dat in dat gebied nu binnen een week de meeste slachtoffers weggehaald zijn is ergens toch wel een wonder.. Tuurlijk wil je altijd sneller maar het moet ook kunnen en veilig zijn. En ja er moet nu nog steeds onderzoek worden gedaan en het vliegtuig moet geborgen worden en de spullen van de mensen ook. Maar ook bij andere rampen zijn de spullen niet binnen een week binnen hoor, dat lijkt me niet, daar gaat gewoon tijd overheen om dat zorgvuldig te doen
En ik herhaal het nog maar even
Denk je dat er als bijvoorbeeld in WOII in Frankrijk (of in wat voor andere oorlog dan ook neem Vietnam) een ongeluk was gebeurd, dat dan Amerika of wat voor land dan ook van Duitsland of van Vietnam even binnen mocht wippen om de ellende op te bergen? Echt niet, het gebied is - helaas - in OORLOG.. en daar moet je zorgvuldig omheen opereren.[/quote>>>>
Ja zo denk ik er dus ook over, eerlijk gezegd vind ik het knap dat ze al zoveel mensen hebben kunnen bergen! De omvang van het gebied waar de Mh.17 neergestort is, is zo groot, lijken die op daken lagen etc. En dan nog eens alle materialen die nodig zijn!
Het is inderdaad een prestatie dat er verder geen gewonden gevallen zijn en dat we al zo ver zijn!