Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:20

Iran is geen Irak of Afghanistan, ik geloof er in dat Iran het land kan worden van voor 1979 als dit regime is uitgemoord .

En niks doen is sowieso een garantie voor nog meer ellende

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:22

hakkipilke87 schreef:
Zelf een puinhoop ?? Ik noem het een helde daad , president met daadkracht en durf om dit probleem in midden oosten is eindelijk aan te pakken

Jij bent duidelijk een Trump-fan.

Maar wat vind je dan van zijn verkiezingsbelofte als geen oorlog starten? Dat de koopkracht zou stijgen ?
Wat vind jij ervan dat Trump duizenden keren wordt genoemd in de Epstein-files?
Dat hij zonder overleg met bondgenoten, Iran aanvalt, maar wel verwacht dat de bondgenoten hem nu gaan helpen?
Enz. Enz.

Wat je opmerking betreft dat Iran geen Irak of Afghanistan is..... je vergeet dat Trump geen grondoorlog wil en je vergeet de Revolutionaire Garde van Iran.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

hakkipilke87 schreef:
Iran is geen Irak of Afghanistan, ik geloof er in dat Iran het land kan worden van voor 1979 als dit regime is uitgemoord .

Iran regime is opgezet als Hydra (hak 1 kop af, krijg er 3 terug). Die verwijder je niet even met een paar bommen gooien. Komt bij dat agressie van buitenaf nogal eens verenigend kan werken op een bevolking. Daar heeft Putin zich met Oekraine ook gruwelijk aan mispeuterd.
Ja, Iran is een probleem. Nee, zonder goede plannen en risico-inschattingen, etc. gewoon maar gaan platgooien vanwege wat eigenlijk? Epstein afleiding? Verveling? Aandacht nodig? 2 woorden conclusie van een stukje nieuwsitem? 3 zinnen gehoord van een gesprek ergens?
Dit is meer de actie van een impulsieve, naieve kleuter dan van een volwassene. Van een volwassene verwacht je (hopelijk) toch dat die iets meer advies inwint voordat je zo iets begint. Je zou je toch moeten beseffen dat als het mislukt je er niet komt met ophouden, weglopen en alles valt weer op de oude plekjes terug alsof er niks gebeurt is.

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:38

Electra63 schreef:
hakkipilke87 schreef:
Zelf een puinhoop ?? Ik noem het een helde daad , president met daadkracht en durf om dit probleem in midden oosten is eindelijk aan te pakken

Jij bent duidelijk een Trump-fan.

Maar wat vind je dan van zijn verkiezingsbelofte als geen oorlog starten? Dat de koopkracht zou stijgen ?
Wat vind jij ervan dat Trump duizenden keren wordt genoemd in de Epstein-files?
Dat hij zonder overleg met bondgenoten, Iran aanvalt, maar wel verwacht dat de bondgenoten hem nu gaan helpen?
Enz. Enz.

Wat je opmerking betreft dat Iran geen Irak of Afghanistan is..... je vergeet dat Trump geen grondoorlog wil en je vergeet de Revolutionaire Garde van Iran.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:26

hakkipilke87 schreef:

Misschien moet je eens opzoeken hoe het huidige regime aan de macht is gekomen…

Echt, ik blijf me verbazen over hoe goede oogkleppen / kop in het zand techniek de MAGA aanhangers hebben := logisch nadenken en simpelweg de feiten bekijken is ze echt te veel gevraagd.

Edit: hehe aldus Trump is Gavin Newsome nu de president van de Verenigde Staten :))