En de haatzaaiende berichten onder deze artikelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Electra63 schreef:Ik zag grote demonstraties voorbij komen op treinstations.....
Het is goed om te onthouden dat platforms zoals Facebook en X erg rechts georiënteerd zijn. Dus wat je daar ziet is niet altijd de werkelijkheid.
Alsnog wel heel naar…
MarlindeRooz schreef:Electra63 schreef:Ik zag grote demonstraties voorbij komen op treinstations.....
Het is goed om te onthouden dat platforms zoals Facebook en X erg rechts georiënteerd zijn. Dus wat je daar ziet is niet altijd de werkelijkheid.
Alsnog wel heel naar…
BigOne schreef:Inmiddels heeft usa zich teruggetrokken uit de onderhandelingen onder het mom ; Hamas wil geen vrede.
karuna schreef:Israëlische kolonisten stichten brand in laatste christelijke stad van de Westoever: ‘Bang om vuur te blussen’
REPORTAGESinds de uitbraak van de oorlog tussen Israël en Hamas op 7 oktober 2023 zijn de aanvallen van Israëlische kolonisten op de bezette Westelijke Jordaanoever toegenomen. Ook Taybe, het enige volledig christelijke dorp op de Westoever, blijft niet gespaard. Kolonisten drongen het dorp binnen en stichtten brand naast een eeuwenoude kerk. Deze site bezocht Taybe te midden van toenemende kolonistenterreur.
En weer een plek met "vergissingen, oeps foutje" bewust een plek afbranden in andermans land
Mariska_28 schreef:Ik voel mij met de dag meer en meer gefrustreerd over de de verhongerende mensen in de Gazastrook. Wij in het westen spreken en schande van, Israël trekt zich daar niets van aan en gaat gewoon door... Is er nou helemaal niets wat wij als burgers kunnen doen? Over 10 jaar wordt er vast schande over gesproken, en vragen mensen zich vast af hoe het heeft kunnen gebeuren.
Raineri schreef:Ik trek het me ook aan. Zag een video van een man uit Japan die dagelijks protesteert tegen de Israel. Hij gaf aan dat hij dit doet ondanks dat het wellicht niet veel uithaalt, maar het wel belangrijk vind om z'n menselijkheid te behouden/beschermen. Wegkijken kan niet genormaliseerd worden. Die woorden zitten ook een beetje in mijn hoofd nu. Ik heb wel eens geld gedoneerd voor opvang van wezen in het gehele gebied en waterputten. Het is zo schrijnend
BigOne schreef:Tegen deze moordenaars helpt helemaal niets, die veranderen niet, die willen maar één ding, dood aan alle Palestijnen;
https://x.com/megageopolitics/status/19 ... EopP3zUX6Q
Popstra schreef:Maar ik zag zojuist wel een grote massale demonstratie in Israel door Israeliers tegen de oorlog voorbij komen in het half 8 journaal..elders in de wereld waren ook grote demonstraties.