Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Guinevere schreef:Wat ik heel eng vind en is dat er op Facebook en Twitter een grote exodus plaatsvindt van republikeinen, die boos zijn omdat fake news gecensureerd wordt. Ze gaan nu massaal naar WeMe and Parler, waardoor je een soort "bubbel" creeert, waar iedereen hetzelfde denkt en je een heel eenzijdig wereldbeeld kweekt.
Janneke2 schreef:Het is wel beleefd om mensen met de correcte naam aan te duiden.
And so what dat de man volgens jou 'niet zonder zonde is'?
Ben jij volgens dit criterium wel in staat om die eerste steen te werpen?
En hypocriet of niet : mbt de inconvenient truth heeft de man gelijk.
(En Trump en zo gaan dan 'op de man spelen ipv op de bal'.)
... we hebben nu nog een kans om de planeet onder de twee graden te houden,
maar november is weer gigantisch warm en het ijs op de Noordpool smelt hard door.
En als de Nijl droogvalt, moeten we 80 miljoen mensen ergens anders ter wereld 'onderbrengen'.
(So stop bickering and get real.)
Askja schreef:Waarom zou je je ogen en hersens vervuilen met dat soort kansloze smerigheid, denk ik dan ...
Als je in de riolen van het internet gaat graven kom je stront tegen, logisch. En ook nog wel veel erger dan wat jij hier quote, vermoed ik.
Rinske schreef:Kijk, dit soort cijfers vind ik dus wel rete interessant. Ik zeg overigens niet dat er gefraudeerd is hoor.
https://twitter.com/DianeKnudsen7/statu ... 48002?s=20
bigone schreef:Rinske schreef:Kijk, dit soort cijfers vind ik dus wel rete interessant. Ik zeg overigens niet dat er gefraudeerd is hoor.
https://twitter.com/DianeKnudsen7/statu ... 48002?s=20
Interessant zeker want dit zou grote fraude van de Republikeinen kunnen zijn. Hoop dat ze dat ook na gaan kijken.
Karl66 schreef:Die extreme mensen zitten al in de bubbel en ook al maken ze veel lawaai, het blijft een klein deel van de kiezers. Wat wel problematisch is, is wat ik vandaag op radio 1 hoorde, dat 50 miljoen republikeinen denken dat er gefraudeerd is. 50 van de 70 miljoen die gestemd hebben, dat is echt gigantisch...
Karl66 schreef:Bigone, het is gewoon een beetje de republikeinen jennen, wat jullie kunnen, kunnen wij ook maar dan beter.
Citaat:Shadow0, elke vier jaar verliest bijna de helft van de Amerikanen de verkiezingen, omdat de kandidaat van de tegenpartij is gekozen. En ondanks dat het al een poosje op die manier gaat, hebben ze nooit op deze schaal last van cognitieve dissonantie gehad.
Citaat:Daarom zijn daarom zijn dat soort geintjes als over de republikeinse stemmen in Kentucky zo gevaarlijk, die versterken dat.
Karl66 schreef:Die extreme mensen zitten al in de bubbel en ook al maken ze veel lawaai, het blijft een klein deel van de kiezers. Wat wel problematisch is, is wat ik vandaag op radio 1 hoorde, dat 50 miljoen republikeinen denken dat er gefraudeerd is. 50 van de 70 miljoen die gestemd hebben, dat is echt gigantisch...
Echwel schreef:Zouden die lui van de militie evt in combinatie met huurlegers nog een gevaar kunnen vormen
Die lui zijn nl echte complot denkers
Magrathea schreef:Karl66 schreef:Die extreme mensen zitten al in de bubbel en ook al maken ze veel lawaai, het blijft een klein deel van de kiezers. Wat wel problematisch is, is wat ik vandaag op radio 1 hoorde, dat 50 miljoen republikeinen denken dat er gefraudeerd is. 50 van de 70 miljoen die gestemd hebben, dat is echt gigantisch...
Dat is gek, ik las op NOS dat 8 van de 10 VS inwoners Biden erkent als de nieuwe president. (De rest varieert van "laten we een hertelling doen voor de zekerheid" tot "ze hebben de verkiezingen gestolen!!!1!!")
Magrathea schreef:Karl66 schreef:Die extreme mensen zitten al in de bubbel en ook al maken ze veel lawaai, het blijft een klein deel van de kiezers. Wat wel problematisch is, is wat ik vandaag op radio 1 hoorde, dat 50 miljoen republikeinen denken dat er gefraudeerd is. 50 van de 70 miljoen die gestemd hebben, dat is echt gigantisch...
Dat is gek, ik las op NOS dat 8 van de 10 VS inwoners Biden erkent als de nieuwe president. (De rest varieert van "laten we een hertelling doen voor de zekerheid" tot "ze hebben de verkiezingen gestolen!!!1!!")