Sundancer schreef:Mystica schreef:( en blauw/wit/rood was dacht ik de vlag van luxemburg) Laat wel zien hoeveel ze er daadwerkelijk over weten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Joegoslavi%C3%AB
Mag ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:Mystica schreef:( en blauw/wit/rood was dacht ik de vlag van luxemburg) Laat wel zien hoeveel ze er daadwerkelijk over weten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Joegoslavi%C3%AB
katiavl schreef:Inderdaad, daarom is ook het heersend probleem mensen weten niet eens dat het racisme het hoogst ligt tegenover de joden. Niet de andere groepen.
Als je als jood hier op de tram stapt word je uitgespuugd en blikjes toegewerpt. Heb ik bij geen andere groep ooit gezien
Hannanas schreef:Udella schreef:Vooral de extreme moslims zie je in het filmpje, in nederland zijn er niet zoveel van volgens mij.
Waar ik me wel aan stoor, dat veel moslims (absoluut niet allemaal) zich zoveel hoger voelen dan een vrouw, en het ook een normale zaak vinden om ze te verkrachten etc. Hier in Nederland zie je dat ook heel vaak.
http://www.dumpert.nl/mediabase/34443/5 ... ouwen.html
Hier zie je er een uitgebreid filmpje over, zeker aan te raden om even te kijken..
Met sommige punten van Wilders ben ik het absoluut mee eens, maar dat was al voordat deze film uitkwam.
oow echt zo ontzettend erg. Owowowo. Tsjah en we weten het allemaal, en hebben het vast al allemaal eens gezien/gelezen.
Maar het gevoel bij de beelden van vrouwenbesnijdenis.. mijn maag draait letterlijk om, wat een hel.
Hier heeft men toch een punt..waarom worden de vrouwen zo ondergeschoven. Ik vind dat echt zeker wel een strijd om vrijheid waard.
( dit filmpje is echt 10.000 keer erger dan fitna )
MissBenthe85 schreef:niemand direct antwoord waarom de moslims in deze film een hekel hebben aan de joden? (en wat dan met alle andere godsdiensten?)
Yinka schreef:Volgens mij wordt er niet helemaal gerealiseerd dat de koran eeuwen oud is. De koran werd geschreven in de tijd dat alle godsdiensten flink met elkaar bosten. ( denk maar aan godsdienstige oorlogen), dus in die tijd was het vrij normaal dat je zo vijandig was tegen een niet gelovige of een gelovige van een andere relegie.
Een doorsnee moslim (zeker in NL) leest over die stukken heen en neemt de koran niet zo letterlijk.
Ik vind de film niet zo goed...
MissBenthe85 schreef:niemand direct antwoord waarom de moslims in deze film een hekel hebben aan de joden? (en wat dan met alle andere godsdiensten?)
Tomaatje schreef:katiavl schreef:Inderdaad, daarom is ook het heersend probleem mensen weten niet eens dat het racisme het hoogst ligt tegenover de joden. Niet de andere groepen.
Als je als jood hier op de tram stapt word je uitgespuugd en blikjes toegewerpt. Heb ik bij geen andere groep ooit gezien
Waar is hier?
MISTRAL94 schreef:Geen idee ik snap namelijk de hele koran ook niet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel haat kan zijn binnen een geloof
Mystica schreef:Moslim hebben een hekel aan joden, omdat zij idd geen moslim wilden worden, en mohammed wilden verdrijven/vermoorden nadat hij dat met hun had gedaan in medina.
Citaat:Hoewel er in de vroege delen van de Koran ook welwillende woorden over de Joden staan, is de hoofdteneur de strenge veroordeling van de Joden: 'gevloekt heeft Allah hen wegens hun ongeloof (2:88); hij is 'vertoornd' op hen (58:14) en heeft hen voor de hel bestemd (59:3).
sarabande schreef:Goede discussie bij P&W op Ned 1
sarabande schreef:MISTRAL94 schreef:Geen idee ik snap namelijk de hele koran ook niet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel haat kan zijn binnen een geloof
Je geeft jezelf antwoord, je snapt er geen bal van maar je baseert er wel een mening op.
sarabande schreef:MISTRAL94 schreef:Geen idee ik snap namelijk de hele koran ook niet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel haat kan zijn binnen een geloof
Je geeft jezelf antwoord, je snapt er geen bal van maar je baseert er wel een mening op.
smurffie schreef:weten jullie wat ik het mooiste vind?
Dit zijn allemaal onbewerkte beelden. Niet 1 van de beelden is bedrog.
Zoek is naar de kruistochten van de christenen, daar zijn ook films over, en denk niet dat het christendom daarin GOED naar vore komt. Maar! dat zijn bewerkte beelden.
Nergens in de film word gelogen, bedrogen of zelfs maar 1 ding uitgesproken dat niet van een moslim afkomt, dus angst voor een aanslag om hun eigen woorden? ik niet.
Diesel54 schreef:@Smokey, ik ben niet uit op een discussie over het feit of de fouten terecht zijn of niet, ik vul alleen de informatie aan over de film die in de media worden gepubliceerd.![]()
Het is niet mijn mening dat er fouten in zitten, het zijn constateringen die genoemd werden in het programma NOVA.
Zie overigens de andere berichten die worden gepost. Die vullen eea aan
smokey17 schreef:Dood aan Wilders, dood aan Nederland, dood aan Denemarken. Dit stond op de borden. Maar gelden deze kreten voor de hele bevolking van Afghanistan, of zijn het weer een zootje bij elkaar geschrapte mensen die door haat zaaiende mensen met geweren bij een gedreven zijn??
Denken alle Moslims zo kwaad over de Nederlanders en de Denen?
Moeten we echt bang gaan worden? Of is het maar een klein groepje radicale moslims, en zijn de rustige frome moslims net zo bang voor de radicale moslims?
Waarom boos worden op een heel land om de mening van 1 iemand?? Waarom boos worden op een heel land om 1 tekening?