Maar 7 meter is niet echt normaal, dus het zegt dna meer over die mensen

Overigens zijn het maar 2 mensen wat jij noemt, en nederland en dit topic bestaan toch echt uit meer mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darwin schreef:Ik teken niet, ben blij als mijn eten niet meer verpest wordt door die stink rook.
terorita schreef:dat bedoel ik juist barmat, er zijn altijd een paar rotte appels die het verpeseten voor de rest..
want de rokers in mijn omgeving houden meestal wel rekening met de rest.
overigens is de manier van vragen/zeggen of men elders wil gaan staan/zitten roken, ook en manier van niet rokers, om bij rokers de nek haren overeind te laten staan.
je kunt hevig gaan zitten zuchten puffen kreunen in mijn buurt.
maar ook vragen of ik me peuk miss even uit wil doen, of ergens anders wil gaan staan..het spelletje hints ben ik niet zo goed in
runningkawa
als wij uit gaan eten vragen we meestal om een tafel in de rokers hoek.
dus als d'r dan iemand naast mij aan een tafel zit, ga ik ervan uit dat die bewust kiest voor een tafel
in de rokers ruimte
Cheveyo schreef:Lara_ schreef:In Amerika mag je zelfs buiten het vliegveld niet roken. Op Schiphol mag je binnen niet overal roken maar als ik in Nederland kom hangt er wel zoveel rook dat ik gelijk een bloedneus heb.
Oeps ik heb het al weer over 10 jaar geleden, zolang is het daar al minimaal
nu dus helemaal niet meer
Barmat schreef:Maar stel je nu voor he... dat wij echt hele close vriendinnen zouden zijn. En jij weet van mijn astma. Zou je dan niet, uit solidariteit met mijn ziekte, een peukie minder roken? Of zou je dan denken: schijt, het is MIJN huis?
faye schreef:Nou ja, ik vind het wel logisch en niet meer dan fatsoenlijk dat je niet in het bijzijn van kleine kinderen rookt! Ik sta ook altijd buiten vanwege de kids!
faye schreef:Nou ja, ik vind het wel logisch en niet meer dan fatsoenlijk dat je niet in het bijzijn van kleine kinderen rookt! Ik sta ook altijd buiten vanwege de kids!
Diablo schreef:faye schreef:Nou ja, ik vind het wel logisch en niet meer dan fatsoenlijk dat je niet in het bijzijn van kleine kinderen rookt! Ik sta ook altijd buiten vanwege de kids!
Oh, maar als ze het vriendelijk zou vragen, zou ik daar geen problemen mee hebben. Maar als ze bij mij thuis komt en zegt dat ik in mijn huis niet mág roken als mevrouw komt, is daar het gat van de deur (en dan wijs ik dus naar de deur).
Germatje schreef:Ik vier de dag dat dat verbod ingaat!![]()
![]()
Kan ik eindelijk zonder zere keel, zere ogen, en zonder ontzettende stinkkleding er aan over te houden, uitgaan!!
Diablo schreef:Nee dat ruikt ze niet. Als zij er niet is, wordt en continue gerookt, dus die rook hangt er toch al. Ik vind mijn schoonouders niet asociaal, ze zijn superlieve mensen, die gewoon niet zo goed weten hoe ze met sommige dingen om moeten gaan.
Waar het mij inderdaad om gaat, is dat mijn schoonouders zo lief zijn op haar kids te passen en dat zij dan ook nog eisen gaat stellen. Dan moet ze inderdaad een (betaalde) oppas nemen, dan kan ze eisen.