Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Ik las ergens iets over een (blijkbaar belangrijke?) man - waarvan ik de naam niet meer weet - die het volgende op zijn sterfbed had gezegd:
de 1e troef zijn rampen (tsunami?)
de 2e troef zijn terroristische aanslagen (9/11?)
en de 3e, en daarmee laatste troef zijn fake aliën invasies (nepperds dus)
... om de hele wereld onder 1 (= amerikaanse?) regering te krijgen.
En aangezien er veel ufo meldingen zijn geweest de laatste tijd.. Of zit ik nou te spoken?
Dus misschien is dat wel ''het''.
Paardenmaf1 schreef:Ach kom nou allemaal, Hij voorspelde ook dat in 1999 de wereld zou vergaan, en we leven (gelukkig) allemaal nog! Dus volgens mij is er gewoon niks aan de hand!
Sylke schreef:Tupac staat op uit zijn dood, ik denk dat dat het is. Er was een hele theorie over hem, the 7th theory. Hij zou na 7 jaar ineens terug komen maar dat is (hoe verbaast ik ook was) niet gebeurt. Nou, ik denk dat dit zijn jaar is
Schimmelig schreef:@ Tavanta
Hmm, het is ook (volgens mijn bronnen weer) het volk wat het meest dicht bij de Niburuanen (ET's) staat.
Schimmelig schreef:@ Tavanta
Hmm, het is ook (volgens mijn bronnen weer) het volk wat het meest dicht bij de Nibiruanen (ET's) staat.
Marjo_x schreef:damn wat halen jullie er veel bijHele topic doorgelezen maar snap de helft nog niet
Lekker dat ik rond die tijd ook een week alleen in huis zit
Marjo_x schreef:damn wat halen jullie er veel bijHele topic doorgelezen maar snap de helft nog niet
Lekker dat ik rond die tijd ook een week alleen in huis zit