ThePast03 schreef:Over een wet kan ik heel stellig zijn ja, een wet is een wet.
Daar geef ik je groot gelijk in
Maar dan zie ik wél graag een link naar die wet...denk dat je het me niet kwalijk kan nemen dat ik er anders niet zoveel mee kan.
ThePast03 schreef:Dat is heel wat anders als de stelligheid van de mensen die er nu gewoon zeker van zijn dat deze mevrouw zelf schuldig is aan dit incident.
Het valt best mee, zovaak is dit niet met wet en toeregel gezegt hoor, ik denk dat je daar gewoon erg gevoelig op reageerd..Ik heb nog niemand horen zeggen "Het is dat wijf dr eigen schuld en boontje komt om zn loontje want dat staat in de wet" dat had wel heel raar overgekomen, maar een menign mag, laten we elkaar daar vrij instaan, maar als de volgende dag de krantenberichten het tegendeel vertellen zijn excuses wel op zijn plaats, van sorrie luitjes ik zat er wel evennaast met mn grote mond.
En dát gebeurd niet
Correct me if I'm wrong
Ik kan me goed herinneren ThePast03 dat jij erg stellig was dat de bewakers haar niet gewaarschuwd hadden, later bleek het tegendeel...En dan was het wel netjes als je daar even op terug was gekomen, vind je ook niet?
ThePast03 schreef:En weer speel je op de persoon.
Ik kan nu wel zeggen, waarom geef je je LP niet een keer een schoonmaakbeurt
maar dat is een beetje degelijk aan het worden.
Je kan ook vragen wáárom ik jou eruit pik, wel zo normaal toch in een discussie?
Mss vind ik jou reactie's wel de moeite waard!
Ik ga graag een discussie aan met mensen hoor, ben écht niet de beroerdste.
Maar als het een één op één gesprek lijkt te worden (Je niet samen kan praten) trek ik wel even aan de bel, ik laat me liever niet snel ondersneeuwen, ik vidn het prettig om et weten waarom iemand zo reageerd.
is dat verkeerd? Ik hoor het graag. 
Het is doodzonde om zo'n topic als deze tot een "meeuwenzwerm" topic te benoemen;
oftewel en vliegt een zwerm meeuwen over, flats zijn troep neer en vliegt weer verder...
En wát ik nu schrijf of wat anderen ervan denken boeit me niet.
Tot de volgende meeuwen zwerm......
dat werkt toch niet
ThePast03 schreef:Ik mag inderdaad hopen dat het in de rechtbank anders gaat.
Tóch wel he
maar daar twijfel ik niet aan.