eerlijk gezegd he, denk ik mniet dat ze nog word gvonden

het is nu al een tijd geleden...
maar er zijn natuurlijk nog wonderen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Robert murat is weer verhoord, wegens tegenstrijdigheden in zijn verklaring. Hij zegt de avond van de ontvoering het huis niet verlaten te hebben, maar getuigen zeggen dat ze hem gezien hebben bij de Ocean Club.
Probleem is wel dat die (drie) getuigen vrienden van de ouders van Maddie zijn. Ze worden wel serieus genomen, maar ik zou daar toch wel een wenkbrauw bij optrekken.
De spaanse journalist zegt dat Murat niet meer dan en zondebok is.
_Mevrouwtje_ schreef:ik denk dat het kindje ooit nog gevonden wordt, indergeval niet levend meer,
als het nog leefde dan hadden ze allang een groot geld bedrag geist,, en wat van bewijs laten zien dat het kindje nog in leven is!
_Mevrouwtje_ schreef:ik denk dat het kindje ooit nog gevonden wordt, indergeval niet levend meer,
als het nog leefde dan hadden ze allang een groot geld bedrag geist,, en wat van bewijs laten zien dat het kindje nog in leven is!
Diablo schreef:Vanmorgen hoorde ik dat een paragnost de ontvoering al voorspeld had, zou op internet ergens staan geloof en dat was geplaatst vóórdat de ontvoering plaatsvond. Hij schijnt verder te kunnen helpen en nu wordt er (privé) geld ingezameld (geloof ik, het was nog vroeg, dus misschien niet helemaal goed wakker) zodat ze er begin augustus heen kunnen.
faye schreef:Verder is mijn portugees niet zo goed, dus die linkjes kan ik niet lezen