Maar zullen we weer een beetje ontopic gaan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Wieke_ schreef:Klopt, maar we moeten hem niet als voorbeeld nemen
Nee, ik snap best hoor dat er veel mensen zijn die daar geen moeite mee hebben, want wat hij heeft gedaan is echt niet normaal. Maar op de een of andere manier toen ik er heel diep overna aan het denken was voelt het gewoon vreemd om zomaar te zeggen jij moet dood. Hij verdiend het zeker wel, maar toch ben ik er gewoon tegen, kan het niet uitleggen.
Ik hoop wel dat dit veel mensen die door hem iemand hebben moeten verliezen rust geeft
Sullie97 schreef:Hebben jullie het filmpje bekeken op CNN waar er geluid bij is. Daarin wordt er veel gepraat, zeg, zelfs veel gescholden: go straight to hell door de omstanders.
delerium schreef:waar staan nu dan de filmpjes en waar is het topic dat over de filmpjes gaat?! Kan niks vinden...
thinkaboutit schreef:pff, probeer ik saddam net te bellen om een gelukkig nieuw jaar te wensen, wat denk je? opgehangen
thinkaboutit schreef:pff, probeer ik saddam net te bellen om een gelukkig nieuw jaar te wensen, wat denk je? opgehangen
russel schreef:Ja, waarschijnlijk. Ik vind het een barbaarse vertoning, echt middeleeuws.
ShirleyA schreef:russel schreef:Ja, waarschijnlijk. Ik vind het een barbaarse vertoning, echt middeleeuws.
Zo passend bij Saddam
russel schreef:Klopt!!! Maar hier worden in het westen wel![]()
de filmpjes bekeken....